Svar

Spole i tv-programmer i arkiv

Hej,

Super fedt, at der er kommet så mange programmer i tv-arkivet på YouSeePlay. Men jeg oplever, at det er langt fra alle programmer, som man kan "se forfra", hvor man også kan SPOLE frem og tilbage. Jeg må sige, at jeg flere gange har opgivet at bruge funktionaliteten, fordi jeg måske skal gå midt i et program - og så skal jeg begynde forfra bagefter.

På App'en får jeg beskeden "der kan ikke spoles på denne kanal", mens på web'en er der bare ingen muligheder.

Er det noget, der kommer på et senere tidspunkt - har det at gøre med, at man vil tvinge os til at se reklamer....?

icon

Bedste svar af Kevin 24 marts 2015, 15:19

Hej StefanDK

Grunden til man ikke kan det er at vi ikke har rettighederne til det.

Jeg kan ikke sige om det vil komme, men vi arbejder altid på at forbedre vores tjenester og tilføje flere features.

/Kevin

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej StefanDK

Grunden til man ikke kan det er at vi ikke har rettighederne til det.

Jeg kan ikke sige om det vil komme, men vi arbejder altid på at forbedre vores tjenester og tilføje flere features.

/Kevin

Skal I have tilladelse til at *spole*? Det lyder mærkeligt, når udsendelsen allerede ligger i arkivet.

Er det fordi man ikke må spole forbi reklamerne? En af grundene til at jeg altid ser fjernsyn fra disse kanaler gennem optagelser. Det er langt ude, hvis det er sandt.

Det lyder da helt tosset at man ikke kan spole i programmerne. Det må I se at få lavet om snart. Jeg er først begyndt at bruge det youseeplay nu, og oplever bl.a. at blive afbrudt midt i et 1 times program, hvorefter jeg må starte forfra og ikke kan spole frem til hvor jeg slap. Det er en OMMER!!!!

Ja det er helt tosset man ikke kan spole, men de rettigheder kommer nok ikke, der en anden løsning som ville passe fint med at blive afbrudt efter en times kiggeri, nemlig at alle programmer der er startet forfra eller hentet i arkivet ligger i filmhyldekanalen et par døgn. Hos stofa husker den hvor langt man er kommet i programmet og man kan bare skifte tilbage på filmhylden for at se videre hvis man bliver afbrudt. Så slipper man også for at skulle igennem arkivet igen hvis man bliver afbrudt i et program derfra.

Yousee arbejder måske på en løsning http://forum.yousee.dk/t5/TV/start-forfra-og-arkiv-forslag/m-p/2348

Kom nu Yousee læg de programmer der er startet forfra eller hentet i arkivet op på filmhylden.

På forhånd tak og ha en god dag

Mærkligt nok kan man godt spole i strofas arkiv ligesom deres program guide kan man også se hvilke programmer der er sendt de sidste 48 timer og starte dem direkte der inde fra .
Det kunne i godt kopiere

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P