Spørgsmål

Sonos stopper med spile Yousee efter ca 5 sec


Mit yousee Music og Sonos har kørt 100% godt i mange år, men nu stopper det med at spille nummer efter ca 5 sec på alle enheder. Radio mm spiller fint og alt står som opdateret. Jeg har ligeledes slettet yousee Music i Sonos og oprettet det igen dog uden det har hjulpet

Nogen der har prøvet det samme og fået løst problemet ?

Mvh

Kim

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej kfiltenborg

Velkommen på YouSee Forum! 🙂

Jeg kan se at du mangler svar, så jeg byder lige ind.

Tænker om det kunne være fordi afspilningen startes på en anden enhed og den så stopper af den grund?

Prøv eventuelt at logge alle enheder ud på nær én og test så med den.

Jeg har samme problem. Kan Yousee venligst fortælle hvordan vi får det fixet?

Omdømme 3
Badge +3

Hej Ekelund

 

Kan årsagen findes i det min kollega har skrevet på overstående kommentar? 

Nej det er forsøgt og giver ingen resultater.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Prøv at nulstil SONOS og sætte den op igen, og ellers tjekke at netforbindelsen er stærk nok til at nå ud til enheden.

 

Besvar