Svar

Sonos kan ikke finde musiknumre på yousee

Jeg har fået problemer med at afspille alle numre fra visse album f.eks Roger Waters/"It this the life ..". Her spring Sonos bla nummeret 'The Last Refugee' over med fejlen "Unable to play ... - the file cannot be found". Afspiller jeg derimod albummet fra yousee appen på min iPhone er der ingen problemer med at afspille alle numre på albummet. Jeg har ingen problemer med at afspille numre fra min NAS.
Jeg har bredbånd fra yousee (52/10) og har lige lavet en hastighedstest. Der er fuld speed på forbindelsen.
Er der lagt begrænsninger ind fra yousee i forbindelse med Sonos ? eller er der en generel fejl hos yousee omkring Sonos ?
icon

Bedste svar af cphfinest 6 juni 2017, 17:02

Hmmm - her til aften kan jeg så afspille de manglende numre lader det til f.eks. Roger Waters 'The Last Refugee'. Ligeledes havde jeg store problemer med den nye Aura (Cant steal the music) som nu også afspiller alle numre.
Et eller andet er blevet fikset lader det til, men om det er hos sonos eller yousee må vist stå hen i det uvisse ;-)

Se original

7 Kommentarer

Jeg har præcis samme problem, med BL.A. samme nummer fra samme album.

Jeg anvender dog yousee app og har prøvet fra iPhone + 2 forskellige iPads
Vi har samme problem. Stille og roligt falder der flere og flere numre ud af vores playlister med beskeden: "Unable to play ... - the file cannot be found".
I mellemtiden gælder det ALLE albums. Både v/streaming og favoritter.

Et eller typisk flere numre giver fejlen: afspilning mislykkedes. Og det mest trælse er, at der ikke hoppes videre til næste spilbare nummer.
Det ser ud til, at det er lydindstillingen: Hi-fi, den er gal med hos mig.
Når jeg ændrer til: høj, ser det ud til at virke ... i givet fald er det intet reelt alternativ.
Hmmm - her til aften kan jeg så afspille de manglende numre lader det til f.eks. Roger Waters 'The Last Refugee'. Ligeledes havde jeg store problemer med den nye Aura (Cant steal the music) som nu også afspiller alle numre.
Et eller andet er blevet fikset lader det til, men om det er hos sonos eller yousee må vist stå hen i det uvisse ;-)
Ditto her. Og da jeg bruger app'en via iOS og iøvrigt ikke har opdateret noget, så er det nok yousee, som har rettet et eller andet :-)
Omdømme 5
Badge +5
Hej cphfinest

Tak for din tilbagemelding.

Jeg mindes ikke umiddelbart at der har været en generel fejl, men jeg er rigtig glad for at det virker igen. Dit seneste svar har jeg markeret som bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)