Spørgsmål

Sonos


Kan ikke tilføje Yousee Musiktjeneste på Sonos. Den siger, at Yousee ikke genkender mit logind og kode
Andre der har haft samme problem og evt en løsning
Til info - yousee app virker fint på IPad, iPhone osv.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej Islandsvej6Hadsten

Kunne se du manglede et svar. Forsøg gerne med denne manøvre - den kan nogen gange gøre en forskel. :)

1. Sluk for alle dine afspillere og tag strømmen fra højtalerne.
2. Sluk for alle dine controllere (luk ned for app’en hvis den er åben/aktiv på mobil/ipad)
3. Afvent i 10 sekunder og tilslut derefter kun en afspiller.
4. Tænd for din controller og vent til afspilleren er synlig ( dette kan tage flere minutter )
5. Test nu at afspilleren virker
6. Nu kan du tænde eventuelle andre afspillere og controllere.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)