Svar

Smart TV

Der skrives at YouSee Play kan ses på Tablet, SmartPhone og PC, men hvad med Smart TV! Jeg har et Samsung SmartTV, men her virker APP ikke, da jeg ikke kan logge mig ind. Det er den gamle APP som ligger på Samsung, har det nogen betydning

icon

Bedste svar af joern 23 december 2014, 10:41

Det er ikke det samme som YouBio Plus. Normalt koster YouSee Plus 99 kr. Beløbet er inkl. kort (VOD) og leje af boks. Ønskes YouBio Plus, skal der betales yderligere 99 kr.

Prøv at ringe til YouSee på 7070 4040.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Vierning skrev:
Der skrives at YouSee Play kan ses på Tablet, SmartPhone og PC, men hvad med Smart TV! Jeg har et Samsung SmartTV, men her virker APP ikke, da jeg ikke kan logge mig ind. Det er den gamle APP som ligger på Samsung, har det nogen betydning

Hos mig virker det. Logger på med samme navn og adgangskode som til dette forum.

Jeg kan også logge mig ind, men bliver ikke anerkendt som abonnent, og kan derfor ikke få tilgang til de gratis ting som ligger i YouSee Play

Jeg logger ind som til dette forum.

Jeg har abonnement på YouSee plus

Omdømme 3

Badge +3

Vierning skrev:
Jeg kan også logge mig ind, men bliver ikke anerkendt som abonnent, og kan derfor ikke få tilgang til de gratis ting som ligger i YouSee Play

Jeg logger ind som til dette forum.

Jeg har abonnement på YouSee plus

Det du kan se via Smart TV er Film fra YouSee. Mener ikke, at du kan se YouBio film med et YouSee Plus abonnement. Jeg har også kort og boks - næsten som YouSee Plus, bortset fra, at boksen er købt. Når jeg kan få adgang via SmartTV, skyldes det, at jeg abonnerer på YouBio Plus. Du kan sikkert godt få adgang til YouSee Play via din PC, tablet eller mobil.

Måske mangler der bare, at du knytter et betalingskort til leje af film.

Jeg lejer Yousee boksen med tilhørende kort. Det gør at jeg har adgang til at leje film og adgang til at se alt som er gratis, såsom film og serier. Jeg troede derfor at jeg kunne få adgang til det samme via mit Smart TV, det er jo nøjagtigt de samme ting som ligger på min boks.

Omdømme 3

Badge +3
Det er ikke det samme som YouBio Plus. Normalt koster YouSee Plus 99 kr. Beløbet er inkl. kort (VOD) og leje af boks. Ønskes YouBio Plus, skal der betales yderligere 99 kr.

Prøv at ringe til YouSee på 7070 4040.

Jeg er nødt til at komme med et indspark mere. Det virker ulogisk, at jeg via mine abonnementer hos YouSee via mit bredbånd kan se alt på PC+Smartphone og tablet, men når jeg via mit bredbånd går på Smart TV så kan jeg ikke.

Der burde da ikke være forskel

Glædelig jul

Nv

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8