SKER DER for jeres streaming!? :(

• Deltager
  • 3 kommentarer
tv.yousee.dk hakker helt vildt. Altså spiller fint i nogle sekunder og stopper så i nogle sekunder. Det er helt vildt irriterende.

Alle andre streamingtjenester kører perfekt, så det er ikke i min ende problemet er. Jeg har prøvet at genstarte modem uden det hjalp, og min speedtest viser også helt perfekt (alt net iøvrigt kører uden problemer).

Speedtest

Jeg bruger Windows 10 og Chrome. Det har virket før, det eneste det kan være er jeres streamingservere.

Hvor svært kan det være at sætte det streaming ordentligt op? Jeg bruger det i stedet for almindeligt TV så det er ret vigtigt for mig...

Edit: Skal lige nævne at det er live TV jeg har problemet med, og på TV2 News (ved ikke om det også er andre).

11 Kommentarer

Jeg har samme problem.. Det er helt vildt som det hakker. Og heller ikke her fejler udstyret noget. Er spændt på at høre hvad de vil gøre ved det.
HELT samme problem her.

kan sagtens bruge andre tjenester, men når jeg bruger yousee tv/film, kører det helt sporadisk i hak/i stå.

Bruger Apple tv 4/projektor.

Kan have det kørende fint nogle minutter, for derefter at blive sløret og til sidste gå i stå. Nogle gange skal jeg trykke play i appen igen, andre gange starter streamet igen. 

Troede lige jeg havde fixet det idag, efter at have koblet Atv4 på netværkskabel/CAT 7!, samt CAT 7, hele vejen rundt: router, NAS etc. Så Formel 1 på tv3 og kunne se en halv time uden der var det mindste. Men så prøvede jeg anden kanal (discovery science) og så startede det hele igen med at hakke. 

Kan dog sige at opgraderingen til CAT 7, trods meget kort afstand, 1.5meter, har påvirket til det bedre på andre fronter. Bla. 1-2mbit hurtigere wifi. Måske skærmningen er afgørende her. 

Har snakket med kundeservice 5-6 gange og hele tiden er det en ny man snakker med, fair nok! Men så log dog i alle instanser samtalen, så man ikke skal foklare forfra hver gang. Nå men, fik sendt en sag videre til dem der sidder med Appen: yousee tv/film og ville dernæst høre fra dem, senest efter 3 dage. Nu er det vel en måned siden og har ikke hørt noget? Forsøgt at ringe igen og får så at vide at Yousee IKKE..... IKKE IKKE IKKE!!!!!!! Har SUPPORT på STREAMING af tv, men kun via coax!? 

på hjemmesiden beskrives der mindst 5 gange, at: DU KAN BÅDE SE TV/coax OG STREAME TV. Man gør altså opmærksom på at det understøttes og bruger det som led i at få kunder, men når det kommer til stykket, er der......        ingen support. :-)

450kr om måneden for tv, hvor der hvert ~2 minut er hak. Er det virkelig iorden YOUSEE?? 

Nægter simpelthen at tro at vi kun er 3 Yousee kunder med dette problem. Måske går folk ikke "op i det".

Samme problem her.

Samme her - ville streame fra arkiv, men det hakkede hele tiden med sekunders mellemrum. Prøvede live med samme resultat. 

Slog så over på netflix og så en hel film uden hak & udfald.

Har lige set Formel 1 her mandag formiddag - helt uden hak & udfald; så det må jo være et kapacitets problem!!

Har klaget flere gange - det eneste der sker er at der bliver oprettet et sagsnr. - svar kommer der aldrig og problemet er der forsat. (sidste klage 14/3-2016)

Kom nu igang Yousee - I kører frem med div. reklamer og det holder jo ikke - skru lidt ned for reklamerne og brug pengene på en større og bedre server!

Samme problem her, både med Internet Explorer, Edge, Firefox og Chrome. 
Problemet opstår både ved trådløs samt kablet forbindelse på tre forskellige computere, men kun om aftenen.

Fejlmeldt d. 8. marts og d. 16. marts. Ved sidste fejlmelding blev jeg lovet en opringning når problemet er løst, men ingen opringning endnu.

Hvis problemet er ikke snarest er løst vil jeg have en del af mine penge retur. Jeg får jo ikke den vare jeg betaler for.

Kan vi få et kvalificeret svar fra en Yousee ansat? 

Vi ved jo på ingen måde hvor langt man er i processen og om i derfor har en horisont på problemstillingen?

og lad mig tilføje endnu engang, folk betaler i dyre domme for tv kanaler via Yousee og så forventer man at det køre eller der bliver meldt noget ud. 

Jeg føler helt personligt at man bare afværger situationen og sender folk i ring, om end ikke andet, når der snakkes med kundeservice, ihf. 

Lad os kigge sådan på det:

hr. Og fru. Danmark betaler ~450kr for tv kanaler om mdr. og dette sker i 12mdr. Det er 5400kr pr. år. Hvad får man for disse penge, hvis vi antager at der bliver streamet web tv fra Yousee.... Hakken og stillestående billede?

Fuldstendig det samme problem her.

Naar jeg proever at streame WebTv enten fra Chrome eller Firefox saa virker det som om den stopper for at buffer, nogle gange vaer andet sekund og nogle gange er det laengere mellemrum.

Det er ekstremt irreterne naar man sidder og foegler med i en serie at den stopper og nogle gange springer nogle sekunder/minutter over.

yousee er nogle af de eneste der har over 100Mbit/s over Coax, ogsaa kan de ikke magte at lave en streaming service som faktisk er stabil, jeg syntes det imponerne.

Jeg ville blive megtig glad hvis yousee fik fingern ud og fixede det snart, det er jo ikke kun idag der er problemer, bare de gav besked om at de kikker paa det, eller bare en respons from yousee ville vaere dejligt.

Hav en god dag alle sammen.

Har samme problem her.
Windows 10 og chrome.
Og appen på android.

Utroligt der endnu ikke er kommet noget svar fra yousee.
Sendte klage ind d.14/3 & 21/3-2016 Samme svar som jeg fik for et 1/2 års tid siden:

Tak for din mail.(fra d.24-03-2016)

Vi oplever ind imellem at web-tv streaming kører bedre i en anden browser.

Vi har ikke nogen teknisk forklaring på hvorfor det nogen gange virker på henholdsvis Firefox, Chrome eller Internet Explorer.

Du kan forsøge at geninstallere Google Chrome, og se om det giver bedre resultater.

God dag.

Det hjælper jo ikke; de svarer overhovedet ikke på om det er kapasitetsproblemer da det jo stort set kun er om aftenen at problemet er der!

Jeg oplaver at når den har været åben et stykke tid så kører den fint men når jeg sætter den på fild skærm hopper den rundt og der kommer ekko på lyden. Alle andre steder jeg kører med en flash player kører det uden problemer. Hvorkan men enlig ikke indstille kvalitet?

Bruger du ipad, iphone?

Snakkede med support for nogle dage siden!

Prøv at tømme CACHE og APP indstillinger i indstillinger på iphone/ipad i "tv/film".

Det har hjulpet her!

Med android, må det være under applikations manager o.lign.

Mvh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P