Skævt billedet på TV2 med YouSee WebTV på Mac

Jeg har i den sidste uge haft problemer med TV2 og YouSee WebTV. Lige til at starte med er billedet fint men idet at kvaliteten skifter til det bedre (efter nogen sekunder) så bliver billedet "skævt". Virker som om at der noget galt med synkronisering af signalet og i opbygning af billedet. Det er kun TV2 som jeg har dette problem med. Alle andre kanaler virker fint. Jeg har prøvet med anden browser og anden Mac men samme problem. Ligeledes virker det også fint på iPhone. Det er OSX 10.11.2 og Safari som anvendes.

20 Kommentarer

Jeg har samme problem...

Mac er jo heller ikke en rigtig computer *host*

Jeg har også det problem. Der er simpelthen ikke nogle der kan hjælpe?

Jeg har samme problem med min Mac. Det er på både Tv2 og Tv2News. 

Oplever det samme

Oplever også at det man afspiller på web-tv (både direkte og arkiv) "skifter" til anden udsendelse.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Vi er klar over denne fejl som er meldt videre til vores udviklere.

Jeg har desværre ikke en konkret tidshorisont lige pt. men det er naturligvis noget som vi undersøger nærmere og fejlsøger på.

Vi beklager ulejligheden mange gange.

Hej YouSee Forum Team,

Nu har denne fejl stået på siden I opdaterede YouSeePlay.dk.

Hvor lang tid skal jeres softwareudviklere bruge på at fejlsøge og rette dette problem? -Indtil videre har I haft 2 uger siden denne tråd blev startet, og der er ikke sket noget i sagen.

Når I nu sætter priserne på jeres produkter op pr. 1/1-16, så er det mindste vi som forbrugere kan forlange vel også, at de virker?

Anders

Svar tilindlæg ovenfor -

Logan skrev:
Mac er jo heller ikke en rigtig computer *host*

Host - host - host -  håber du er bedre til dit arbejde end til at forklare forskellen på en Mac og en PC- er det ikke begge noget med 0-1 grunglæggende - opstillet mere eller mindre elegant og lækkert - men "host" du bare videre ....

Johnnydeluxe skrev:
Host - host - host -  håber du er bedre til dit arbejde end til at forklare forskellen på en Mac og en PC- er det ikke begge noget med 0-1 grunglæggende - opstillet mere eller mindre elegant og lækkert - men "host" du bare videre ....

Jo, det er vist noget med 0 og 1. En kunstner kan få mere ud af en klat ler end jeg kan :)

Yousee arbejder på det skæve billede :o

Savner fortsat en tidshorisont, da jeg også har samme problem :(

Samme problem hos mig !

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Der arbejdes fortsat på en løsning og vi har desværre ikke en konkret tidshorisont pt.

Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Hej Kasper

Når I nu ikke kan levere noget så simpelt som tv2 i korrekt format til hvad der sikkert er rigtig mange brugere, vil jeg foreslå at I tager konsekvensen og kompenserer disse brugere ved at betale for deres adgang til tv2 play, indtil I får rettet fejlen. 

God arbejdslyst.

Omdømme 2

Badge
Hej 
  • 

Hvis du har betalt for at se TV 2 uden for hjemmet, så har vi desværre en fejl her, som gør at det i øjeblikket ikke er muligt.

I forhold til kompensation for dette skal du kontakte os her via denne formular:

Kontaktformular.

Denne fejl nævnt i denne tråd, omhandler generel afspilning på Mac. 

• Der er stadig problemer, hvornår bliver det lavet? 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
     Som der er svaret på fra YS, er tidshorisont for afhjælpning ukendt.

The problem seems to be solved now for me
    Men problemet er der stadig på TV2 News

ser ud til det har noget med browser at gøre

safari=skævt billed

firerfox=skævt billed

google crome= youbii det virker

fessor105 skrev:
    ser ud til det har noget med browser at gøre

safari=skævt billed

firerfox=skævt billed

google crome= youbii det virker

hi fessor,

lader til at have noget med andre ting at gøre -  datoen - tidspunkt på dagen - eller ????

Svaret venter vi spændt på, YouSee!

Min erfaringer denne weekend:

safari=virker (youbeeeee)

firerfox=skævt billed

google crome= intet billede kommer frem ....not so you..bøv...

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)