Serier? | YouSee Community
Spørgsmål

Serier?

Badge
Jeg tænkte hvis man finder en serie hos jer som foreksempel "The elephant princess" kan man så finde ud af hvor den kommer fra og om der eventuelt er mulighed for at købe den på dvd med dansk tale som man ser den hos jer?

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +4
Man kunne jo lave en google søgning på navnet på Google: (Så finde man ud af at det er en Australsk serie 😉 ) og hvis man vil se om den findes på DVD, kunne man jo søge efter den på en site der sælger DVD film (F.eks. Laserdisken.dk, DVDoo.dk, eller Amazon, jeg har kun fundet den som Tysk, eller engelsk på Amazon.co.uk, og engelsk er ikke muligt at bestille lige nu, hvorfor vides ikke) .

-Brian
Badge
Det undrer mig bare at YouSee så kan have den inde hos sig og oven i købet på dansk tale, har ledt og ledt for at finde men intet fandt jeg, derfor mit spørgsmål
Omdømme 6
Badge +4
Hvis der ikke er basis for en udgivelse på DVD/Bluray så "nøjes" udbyderne nok med at have dem til streaming, om det så er dansk eller originalsprog er jo op til importør, og/eller stream ejer. At noget er på stream er jo ikke garanti for at det kommer på andre medier (DVD og/eller Bluray). Der er jo også mange TV programmer der ikke kommer på DVD/Bluray 🙂

Besvar