Serie | YouSee Community
Spørgsmål

Serie


Vi kan kun se 1 afsnit af “Good doctor” på vores smart tv, der er ingen problemer, hvis jeg bruger appen på telefonen.
Nogen der kan hjælpe?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej KatrineGlyngbo

Velkommen på YouSee Forum! 🙂

Det kunne umiddelbart lyde til, at du sidder med den gamle YouBio app. Denne opdateres ikke længere.

Så hvis du ikke ønsker en ny tv-boks fra YouSee, så skal du bruge Chromecast eller Airplay fra din app til det store tv.
Jeg har præcist samme problem på både min android telefon og tablet. Jeg netop opdaget, at de følgende afsnit kun kommer frem, når telefonen eller tablet'en vender på højkant. Hvis de derimod vender horisontalt, kan kun første afsnit ses.

På https://tv.yousee.dk kan jeg også kun se første afsnit.

Der må være noget, YouSee skal have finjusteret.
Omdømme 7
Badge +7
Alle afsnit kan ses, uanset hvordan telefonen vender.


Omdømme 7
Badge +7
Her er det vist på Web TV

Ikke på min. Her er billeder fra min tablet:



Det er ikke muligt at "flytte" billedet,
Radiomanden - du har ret. Jeg har overset den lille pil i højre side af skærmbilledet. Den gemmer oversigten over de følgende afsnit.

Min fejl - beklager 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Tryk på pilknappen i højre side. Er det prøvet.?
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden - du har ret. Jeg har overset den lille pil i højre side af skærmbilledet. Den gemmer oversigten over de følgende afsnit.

Min fejl - beklager :-)

En ægte fejl 40.

Besvar