Svar

Se tv på app YouSee tv & film offline

Hej
Jeg optager og ser tv på YouSee app på mobil og tablet.
Er på ferie i Spanien, kan også se det, jeg har optaget hernede.
Nu rejser jeg hjem i morgen, kan jeg se det offline? Kan jeg se det via "min side" i flyet selvom mobil er på flytilstand?
Hilsen Karin
icon

Bedste svar af Radiomanden 28 september 2018, 11:40

At bruge App'en og se optagelser kræver en internet forbindelse, App virker ikke uden.

Se original

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
At bruge App'en og se optagelser kræver en internet forbindelse, App virker ikke uden.
Øv, hvor ærgerligt - tak for hurtigt svar
Omdømme 7
Badge +6
Der skal jo forbindes til en server hos You See, og det er kun muligt via en Data forbindelse.
Der er Wi-Fi på fly, men det er kun til brug for de muligheder det enkelte selskab tilbyder af underholdning.
Ok, tak for info 😁
Hej Radiomand Lige et tillægsspørgsmål.
Når man bruger Yousee`s TV App og samtidig har en AppelTV box, skal AppelTV boksen også være tilsluttet Internettet.
AppelTV boksen er tilsluttet TVèt via HDMI stik.
Omdømme 7
Badge +6
En ATV kan ikke bruges uden Wi-Fi forbindelse, det er jo en ren Streaming enhed.
Hej Radiomand Kan du huske netværks-id for Hammel. Jeg har et ældre Yousee produkt Samsung model SMT-H3126. Når jeg sætter den op spørger den om netværks-id. Jeg ved Samsungèn virker når det rigtige netværks-id bliver indtastet. Jeg kom desværre til at sætte fabriksindstillingerne op, og siden har den ikke virket.
Omdømme 7
Badge +6
Uden bland selv/extra kanaler er det 100, med extra/bland selv er det 111, frekvens 450 MHz.
Hej R…. Tak for svar. Hvor sætter jeg frekvensen på de 450Mhz ind. Jeg kommer ikke videre ved kun at sætte 100 ind i netværks-id. I dette felt er der 5 cifre, og jeg har prøvet at skrive 00100 og bare 100, men uden resultat. Den kommer hver gang og siger forkert netværks-id.
Omdømme 7
Badge +6
For at ændre frekvens, skal du ind i avancerede indstillinger.
Hej R…. Jeg har gået alle indstillinger igennem, og der er ingen avancerede indstillinger. Under information er der et felt der hedder avancerede modtage test og her går den ud og tester, men kommer ikke med noget resultat. Jeg kommer ikke videre uden den rigtige netværks-id. :-(
Har du andre forslag?
Omdømme 7
Badge +6
Har ikke flere forslag, har ikke haft den boks i mere end 10 år, den er udgået og der er ikke længere support og opdatering på den.
Vil det sige at I ikke har flere kørende af dem?
:-( men tak for hjælpen.
Hej R…. Jeg har lige brug for et par svar fra dig.
1. Den Humax box YSR-2000 I har, er det en box, YouSee har fået fremstillet specielt til deres eget net?
2. Har du et forslag til hvad jeg skal gøre, når jeg opholder mig i Spanien i 4 måneder.
De muligheder jeg havde tidligere har Yousee fjernet. Slingbox har ikke Humax YSR-2000 i deres sortiment, så resultatet er at jeg med Slingbox kun kan se en kanal (den som den er sat op til hjemmefra), da jeg ikke kan skifte fra remote hold.
Den anden mulighed er en Yousee App, men den virker kun en måned!

Jeg har kørt med YouSee og Samsung SMT-H3126 i 6 år uden problemer, så hvad er dit forslag til hvad jeg gør nu? Jeg rejser derned snart.

Mvh Erik
Omdømme 7
Badge +6
Humax boksene er lavet specielt til You See, lige som deres andre bokse er specielt til andre udbydere i Europa, de kan godt have samme nummer, men er speciel til de enkelte udbydere. I UK og Tyskland haves der f.eks også en, men de er helt anderledes, specielt til en af deres udbydere.
Kender ikke en løsning på dit spørgsmål.
Dermed ikke sagt at der ikke er en.
Omdømme 7
Badge +3
helpdesk8 skrev:

Hej R…. Jeg har gået alle indstillinger igennem, og der er ingen avancerede indstillinger. Under information er der et felt der hedder avancerede modtage test og her går den ud og tester, men kommer ikke med noget resultat. Jeg kommer ikke videre uden den rigtige netværks-id. :-(
Har du andre forslag?

Hej helpdisk8:

Så vidt jeg kan se drejer det sig om den gamle Samsung YouSee Plus boks, hvor avancerede indstillinger mangler, og boksen er desuden blevet genskabt til fabriksindstillinger.

Boksen er udgået hos YouSee, og YouSee Plus-abonnementet er også udgået. Boksen henter data fra internettet, men fra et sted, der ikke findes mere, så muligvis betyder fabriksindstillingen at boksen har mistet software, der ikke kan genskabes. Det kan kun afgøres ved at prøve. Under alle omstændigheder vil alle plus-funktionerne mangle. Det er muligt at boksen selv udfylder et netværksID, men det gælder for YouSee Plus-abonnementet, og skal måske ændres til noget andet. Se tidligere indlæg ovenfor, eller søg på YouSees websider under hjælp.

Hvis man mangler indstillingsmuligheder skyldes det måske, at de avancerede indstillinger ikke er slået til. Det gør man således:

Menu > Indstillinger > Personlige > Visning.
Valget "Vis avancerede indstillinger" ændres til Til.

Jeg har ikke boksen længere og kan derfor ikke selv afprøve dette.
Hej MS-Erik
1000 tak for hjælpen, for din vejledning hjalp. Da jeg fik sat "Vis avancerede indstillinger" til, åbnede der sig flere nye felter under Netværk. Her kunne jeg så sætte 450000Khz ind og checke de andre værdier. Netværks-ID er (00)100, og så kørte det bare. :D:)
Håber Radiomanden ser med, for her er lidt at lære. :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)