Spørgsmål

Se tv på mac

Hej, hver gang jeg starter et program under 'se tv' hvad enten det er live eller ej starter programmet med at loade og derefter går det bare i sort og bliver stående sådan. Er der nogen der kan sige mig hvad problemet er?

8 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du lagt det nødvendige "plug in" ind? (https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/installation-og-opsaetning/installerer-plugin-til-tv-og-film/safari)
Det vil jeg mene, der står det selv vil komme op når man starter et program, og det gør det ikke. Jeg vil dog alligevel mene at jeg kun har silverlight og ikke Verimatrix, men jeg ved ikke om det er det der gør den store forskel?

Redigeret: Jeg har åbenbart også installeret Verimatrix/ViewRight Webplayer. Jeg har kigget lidt på om det er et tilladt tilbehør og det der kommer frem er dette.
Jeg kan stadig ikke rigtig tyde hvad problemet er...
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg er ikke den store plug in ekspert, men tror umidddelbart, at der er tale om 2 forskellige. Prøv derfor at gøre som Yousees link beskriver.
Jeg prøvede at indstille den til at spørge mig om adgang til at bruge plug in'et hvor hjemmesiden kommer frem med dette. Jeg trykker godkend, hvorefter den logger mig ud fra min bruger og jeg starte forfra og gøre præcis det samme, med det samme resultat.
Jeg har fundet ud af at jeg kan få det til at virke på chrome, men stadig ikke safari...
Omdømme 4

Badge +3
Det er ikke uden grund Chrome, er den mest benyttede browser. Kan du kort fortælle, hvad du gjorde med Chrome, så andre kan få glæde af det, når de løber ind i lignende problemer?
Jeg bruger Mac, Iphone og Ipad - alle med Safari. Det virker bare perfekt... hver gang
Faktisk skulle jeg slet ikke gøre noget ved Chrome, plug in'et var installeret og da jeg startede et program gik det bare i gang.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)