Spørgsmål

Se TV med Miracast via Smartphone og Microsoft Wireless Display adapter

• Eth
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Har anvendt Microsoft Wireless Display adapter i over et halvt år, med at se TV udsendelser på min TV skærm fra min Smartphone. Og det har fungeret korrekt indtil torsdag aften kl. 18:00. Da jeg ville genstarte kl. 22:00, kunne jeg kun se tekst, lyd og billede, men ingen video vises på TV skærmen (sort skærm), kun på Smartphonen.
Har kontrolleret alt for opdateringer.
Alt virker korrekt, hvis jeg sender det op på skærmen, direkte fra dr.dk, TV2.dk og Youtube.
Har prøvet med en Surface tablet i stedet for Smartphonen og her fungerer det hele korrekt.
Det kan kun være YouSee appen der ikke længere kan "kaste" det korrekt op på skærmen.
Har geninstalleret Appen uden held.
YouSee, Teknisk Support afviste at hjælpe med henvisning til, at det ikke var noget de supportede.
Men på deres hjemmeside fortæller de meget om Cromecast, så noget ved de om det.
Håber der er hjælp at hente - der nemlig en ren fornøjelse at anvende, når detr VIRKER.
Derfor - håber og tror jeg nogle kan hjælpe mig !!!!

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du ikke antenne til dit TV?
Hej
Jo da, jeg har både fuld signal til både TV og bredbånd. Og det er fra YouSee både hjemme og i min sommerhus - det fungerer korrekt.
Jeg har også med min Smartphone, prøvet at hente signalet fra YouSee Tv & Film, fra mit bredbånd eller fra 4Gnettet - samme negartive resultat, så .......

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)