Se lejefilm | YouSee Community
Spørgsmål

Se lejefilm

Jeg har lejet en film over yousee på computeren, jeg vil så se den på tvét men den lejede film kommer ikke frem under mine "Lejede film"
Der er tilknyttet et betalingskort til kontoen. :-(
Er der nogen der har oplevet det og kan fortælle hvad jeg evt. kan gøre.
HAR prøvet at slukke boksen og starte op igen.
🙂

8 Kommentarer

Jegs håber der er en der kan komme megen løsning, jeg har et lige så stort problem, især når man i mange år har betalt 2100.- nu 2226.- når jeg vælger en lejefilm fra enten browser (normalt) og endda prøver gennem tv & film app'en. Det giver nøjagtigt samme rezultat og fremgangsmåde, den springer hurtigt en side over og går til filmens billeder med indkøbsvognen på, jeg gennemgår den samme uløselige "tilvage til start" cyklus.
Omdømme 7
Badge +7
Hej xKategorina

Jeg er spændt på hvad denne tråds problemstilling endte med. Fik du det løst? 🙂
Omdømme 7
Badge +4
Eller ring til support i morgen, du har un 48 timer at se filmen i
Omdømme 7
Badge +7
Skriv til You See på FB, og hør hvad de siger.
Det var ellers et meget godt bud "Radiomanden"
Men den gik ik ?
Jeg kan sagtens starte filmen pg se den på min bærbar men den kommer stadig ikke frem på min tv skærm hverken under "sidst sete" eller "lejede film"
Og ja...det er samme bruger jeg er inde under ?
Jeg må nok bare se den på lille skærm på computeren og ringe ind til kundeservice på mandag når de har åbent igen ?
1000 tak for input fra Jer begge.
God weekend til Jer...
Omdømme 7
Badge +7
Start den lad den køre lidt, og se så under sidst sete. Kommer den så frem der.?
Hej
Det hjalp ik 😞 ..
desværre
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har lejet en film over yousee på computeren, jeg vil så se den på tvét men den lejede film kommer ikke frem under mine "Lejede film"
Der er tilknyttet et betalingskort til kontoen. :-(
Er der nogen der har oplevet det og kan fortælle hvad jeg evt. kan gøre.
HAR prøvet at slukke boksen og starte op igen.
:-)

Prøv at påføre filmen favorit markering

Besvar