SD-Kort Yousee play

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej:-)

Jeg har netop købt en Samsung tlf som skal bruges som musik afspiller.

Jeg har nu downloadet Yousee Musik og ville igang med at Downloade en playliste på telefonen.

Da telefonens interne hukommelse kun er på 2Gb, hvoraf en del bliver brugt til styresystemet, er der ikke så meget pålads tilbage.

Derfor købte jeg et 16GB SD-Kort (mini), som skulle bruges til musik.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, at få telefonen til at gemme musikken på SD-kortet.

Er der nogen der ved hvordan man gør det på en Samsung?

Jeg tænker at det burde jo være muligt, da det jo ellers ikke giver meget mening med et SD-kort.

Håber nogle af jer ved hvordan man gør, alternativt at Yousee læser med her, og kommer med en løsning.

På forhånd mange tak for hjælpen:-)

Mvh Steffan.

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Prøv at gå ind i indstillinger og finde appen fra YouSee musik. Vælg den og flyt den fra telefonen til SD kortet. Ved dog ikke, om det hjælper på en playliste.

Hej. 

Mange tak for svaret. 

Det har jeg allerede gjort, dog uden held desværre.

Andre forslag modtages meget gerne? :-)

der er en guide her fra yousee måske kan du brug den

https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/saadan-bruger-du-yousee-musik-uden-at-vaere-online

Mange tak, men det er desværre ikke det jeg søger. Den besvarer ikke hvad jeg præcist skal gøre for at få det til at fungere nemlig. Men tusind tak for buddet:-)
Yousee musik kan slet ikke gemme på sd kortet. Her er hvad yousee har svaret mig tidligere i år. Min sony z3 viser at den gemmer på sd kortet. Dette er bare forkert for den gemmer kun på den interne hukommelse.

Som det er nu, så bruger vores app den internet hukommelse, men jeg melder det videre til vores udviklere, så de kan se på om man kan lave det anderledes.

Jeg kan dog ikke love at det er noget som bliver muligt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har en Acer E 39, på den har jeg musikken på SD kortet, både det der selv er Rippet, og det der Downloades fra You Music. Default lagring er stillet til SD kortet.

Altså på min sony z3 fuld opdateret siger den da godt nok at den gemmer på sd kortet men sjovt nok når man begynder at dl musikken så blir den interne plads mindre og mindre indtil den siger at der ikke er mere plads og sd kortet ændrer sig ikke. Er lige testet dags dato.

Det er også skrevet til yousee hvorefter at de selv skrev at appen ikke kunne gemme på sd kortet.

Også en af grundene til at jeg er gået over til spotify.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Jeg glemte lige at skrive, at Appen også ligger på SD kortet. Alle Downloaded Apps ligger på kortet.

Virker som om at yousee har lyttet - igang med at flytte min musik til sd via app'en lige nu! :o)
Og det virker!! :o) Sony Xperia Z3

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P