Samsung Q7 og Yousee App kan ikke sammen, og YouSee kan finde ud af det!! | YouSee Community
Spørgsmål

Samsung Q7 og Yousee App kan ikke sammen, og YouSee kan finde ud af det!!

Jeg har et SAMSUNG QE65Q7FNATXXC og et YouSee Bland selv abonnement.

Hver gang jeg tænder TV´et skal jeg hakke mig igennem brugernavn og dernæst password, eet bogstav ad gangen via fjernbetjeningen. Det kan ikke huske mig, og der er ikke noget sted at sætte fluebenet "Husk mig".

Jeg har skrevet utallige gange til YouSee som i starten nægtede at der var noget problem; "Det var nok noget med TV´et". Underligt nok kan TV2, NetFlix, HBO, VIA Play, og alle de andre godt få det til at virke.

Efter en del korrespondance og mange opkald, har de nu erkendt at der er et problem, De gør bare ikke noget. Eller også mangler der kompetente medarbejdere i deres IT, Support, Logonudviklings what-ever afdeling.

De er nu krøbet i flyverskjul og svarer ikke på mine henvendelser.

Der nogen som kender en løsning. Jeg har slettet appen og geninstalleret, og jeg har resat TV´et til fabriksindstillingerne to gange.

Er der noget som har Jacob Mortensens mailadresse, CEO i YouSee?

mvh
Bo

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Bo

Jeg kan se at du mangler svar her og jeg vil gerne byde ind med en kommentar.

Den ansvarlige afdeling er blevet orienteret om dette indlæg og mit svar er baseret på deres tilbagevenden.

Vi kan anerkende at vi har hørt om problemstillingen før, men vi har testet det på flere forskellige Samsung skærme herinde, uden at vi har kunne genskabe fejlen.
Derfor er det desværre yderst begrænset, hvad vi kan gøre for dig nu og her.

Hvis du f.eks. piller strømmen fra tv'et om natten kunne en teori være, at det nulstiller cachen i tv'et, som gør at du skal logge ind hver gang. Vores systemer er programmeret til at en login-session varer 30 dage, så det er meget mærkeligt, at du oplever det så tit.
Hej Kasper

Jeg piller ikke strømmen fra tv´et, jeg slukker det helt almindeligt på fjernbetjeningen.

Skal jeg tolke dit svar således, at I ikke mener at kunne løse opgaven, og jeg må leve med at hakke mig igennem password og brugernavn, et bogstav adgangen via fjernbetjeningen, i al fremtid?

Besvar