Spørgsmål

Problemer med webTv på PC

• Bruger
  • 6 kommentarer
Der har de sidste 3-4 dage været umuligt at se WebTv
Det er sket på min windows 10 PC
Det er både i IE, Chrome og Firefox de fleste gange man vælger en kanal er der kun sort skærm, her til aften kunne jeg dog få billede igennem i chrome, det fryser dog efter 5 sek. så kan jeg opdatere siden og se 5 sek. mere.

Jeg har prøvet at geninstalleret Chrome og Firefox er helt nyinstalleret.
Jeg har en 60/10 forbindelse og Speedtest giver 40/10 på computeren så jeg mener ikke at det er hastighed der er problemet.

Computeren er helt opdateret og de nyeste drivers er installeret.

Er der andre der oplever det samme?

Mvh Peter

12 Kommentarer

Der har været et problem med chrome i nogle dage. Problemet har de eftersigende rettet i dag - men nu virker webtv tilsyneladende ret dårligt i alle browsere :?
Omdømme 5
Badge +7
Hej Logan

Ja, desværre så har vi nogle generelle udfordringer med web-tv lige nu på tværs af browsere :(

Vores tekniske afdeling er på sagen.
Håber søreme snart at de teknikere finder en årsag og får den rettet (helst igår faktisk). Når man som jeg, mere eller mindre kun bruger webTV, er det noget nær umuligt at se fjernsyn disse dage. Programmerne stopper efter få sekunder, eller minutter hvis du er vildt heldig.
En udsendelse på f.eks 30 minutter giver tæt på 40-50 stop hvor du skal trykke på play igen, eller helt ud og opdatere siden for at få det til at starte igen.........
Det er i forvejen absolut ikke Yousee's bedste produkt når man tænker på alle de problemer der har været forbundet med det, og nu er det faktisk næsten umuligt at bruge :/
Det kører godt nok for jer - nu kan jeg ikke engang logge ind på webTV ......suk
Samme problem her.
Bruger for det meste os kun web tv.
Så er jeg ikke den eneste, der ryger af web-tv konstant. Det ville være rart, hvis You(don´t)see fik styr på tingene. Pengene vil i gerne have. Overvejer seriøst at skifte udbyder..
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

En kort update herfra.

Vi er fortsat på sagen, men hvis du nustiller browserdata, så skulle det køre i de fleste browsere pånær Chrome, som vi stadig er igang med at kigge på.
Vis jeg bruger dette link https://yousee.dk/tvogfilm/overblik.aspx eller yousee.dk og klikker på Tv og Film i toppen ser det ud til at virke i google chrome.
Ville være dejligt om mit webTV snart ville virke igen. Har prøvet diverse browsere, ryddet cache etc. og enten kan jeg slet ikke få login skærmen, eller også får jeg beskeden " at der kan i øjeblikket ikke logges ind, prøv igen senere" - Hvor længe er "senere" ????? ( har fået den besked siden engang i går, og får den stadig)
"Vi arbejder på at rette fejlen"....måske, men ikke særlig hurtigt!
Så gik der endnu en uge, uden at Chrome-problemet er blevet rettet :-(

"Vi oplever i øjeblikket problemer med at afspille indhold i denne version af Google Chrome. Du kan i stedet benytte Firefox, Internet Explorer eller Edge. Vi arbejder på at rette fejlen".

Er der nogen status på den eventuelle fejlrettelse?
Omdømme 5
Badge +7
Hej pryssing

Desværre ikke :(

Den nemmeste måde at se på at fejlen er rettet, er når banneret på siden i Chrome er væk.

Vi beklager generne mange gange.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P