Svar

Problemer med web-tv afspilning af Tv på minicomputer (Rickomagic IV)

Hej Yousee Forum.

Jeg har trods opdatering af både app og Rockomagic enhed store problemer med afspilning af web-tv på min minicomputer.

Jeg bliver ved med at få besked om noget i stil med "at jeg ikke har adgang til dette inhold" - klikker jeg på afspil igen, så virker afspildningen nogle gange.

Logger jeg på min mobiltelefon med min Yousee profil på web-tv, så virker alt normalt.

Problemet er kun på min Rickomagic enhed.

Jeg har læst om andre som også har disse problemer, som har downloadet en tidliger version af web-tv f.

eks version 4.0.7 som har afhjulpet problemerne helt.

Ved I hvor man kan downloade en tidligere version (APK-fil) af Yousee web-tv, nu når Yousee desværre ikke selv kan løse problemet?

Udover det har jeg en tablet, hvor lyden afspilles korrekt - men billedet hakker. Her har det virker perfekt, indtil Yousee opdaterede deres app. En nedgradering vil nok også hjælpe  her.

Findes der et sted hvor alle tidligere versioner ligger klar til download?

Håber at der er en der kan hjælpe?

Mvh,

HB25

icon

Bedste svar af joern 27 april 2015, 14:44

Hugoboss25 skrev:
Hej Yousee Forum.

Jeg har trods opdatering af både app og Rockomagic enhed store problemer med afspilning af web-tv på min minicomputer.

Jeg bliver ved med at få besked om noget i stil med "at jeg ikke har adgang til dette inhold" - klikker jeg på afspil igen, så virker afspildningen nogle gange.

Logger jeg på min mobiltelefon med min Yousee profil på web-tv, så virker alt normalt.

Jeg har læst om andre som også har disse problemer, som har downloadet en tidliger version af web-tv f.

Ved I hvor man kan downloade en tidligere version (APK-fil) af Yousee web-tv, nu når Yousee desværre ikke selv kan løse problemet?

Udover det har jeg en tablet, hvor lyden afspilles korrekt - men billedet hakker. Her har det virker perfekt, indtil Yousee opdaterede deres app. En nedgradering vil nok også hjælpe  her.

Mvh,

HB25

Du kan sende mig din mailadressi i en PM, så skal jeg sende dig en tidligere version, som jeg selv bruger.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej HugoBoss25

Det er rigtigt at efter den sidste opdatering af vores app, der kan det ikke køre med alle Android engines mere, dette er noget vores udviklere arbejder på at rettet.

Vi har en ikke en tidligere version af vores app du kan hente desværre.

/Kevin

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Hugoboss25 skrev:
Hej Yousee Forum.

Mvh,

HB25

Du kan sende mig din mailadressi i en PM, så skal jeg sende dig en tidligere version, som jeg selv bruger.

Omdømme 3

Badge +3
Den tablet, jeg havde problemer med, kan nu fra dags dato bruge den seneste software. Spørg mig ikke om hvorfor - det aner jeg ikke, men er glad for, at det virker.

Omdømme 3

Badge +3
Nu ved jeg, at dit problem er løst. Gider du ikke mærke emnet som løst?

En lille tilbagemelding på dit opslag Hugoboss25 - kunne være dejligt, så kunne det jo være at andre med problemer også fik tilbudt hjælp. 

Har du stadig problemet, siden du ikke har markeret din tråd for løst, eller ved du ikke hvordan man gør?  :D

Hej Jørn. Jo problemet er løst på min tablet med din ældre version af Yousee play apk fik, men desværre er problemet ikke løst på min minicomputer. Forsøgte at afinstallere og lægge programmet ind på denne også, men det driller forsat på denne. Hver 2/3 gang får jeg lov til at afspille indhold, alle resterende gange får jeg fejl om at jeg ikke har tilladelse til at afspille indholdet. :(
Hej Majah.

Tak for dit indspark til min tråd.

Mit ene problem med min tablet er løst.
Løsning: Downgrade Yousee Play app til version 4,0,7.

Problem med minicomputer endnu ikke løst. Fortsat fejlramt.
Løsning: Ingen.

Jeg har sat tråden til "løst".

Hvorfor har yousee ikke muliged for at lægge ældre versioner ud på deres webside, nu hvor der er en del der har problemer med deres app, efter deres seneste opdateringer. Kunne være smart!

Mvh. Jesper
Omdømme 3

Badge +3

Hugoboss25 skrev:
Hej Jørn. Jo problemet er løst på min tablet med din ældre version af Yousee play apk fik, men desværre er problemet ikke løst på min minicomputer. Forsøgte at afinstallere og lægge programmet ind på denne også, men det driller forsat på denne. Hver 2/3 gang får jeg lov til at afspille indhold, alle resterende gange får jeg fejl om at jeg ikke har tilladelse til at afspille indholdet. :(

På en af mine tabletter får jeg til tider samme besked. Så trykker jeg på afspil igen - måske en ekstra gang - og så er den der.

Hugoboss25 skrev:

Hvorfor har yousee ikke muliged for at lægge ældre versioner ud på deres webside, nu hvor der er en del der har problemer med deres app, efter deres seneste opdateringer. Kunne være smart!

Mvh. Jesper

Synes jeg også kunne være smart. Det er jo ikke første gang er opdatering skaber problemer. 

Omdømme 3

Badge +3

majah skrev:

Hugoboss25 skrev:

Mvh. Jesper

Synes jeg også kunne være smart. Det er jo ikke første gang er opdatering skaber problemer. 

Ja, de kan få en af mig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P