Problemer med web tv

• Deltager
  • 2 kommentarer
I den seneste tid oplever jeg, at web tv stopper afspilningen efter få minutter, og nogle gange kan jeg slet ikke sætte programmerne i gang på live.

Indimellem kan jeg se programmerne, hvis jeg vælger start forfra, men alt i alt volder yousee web tv funktion det så mange problemer, at jeg overvejer at droppe yousee helt.

Jeg har forsøgt mig med forskellige browsere - firefox, crome, opera og explorer - men alle har samme problem.

Vælger jeg derimod at se web tv fra f.eks. dr.dk, kører programmerne helt fint - men, yousee web tv kører bare ad h til.

Jeg har igennem flere år brugt web tv uden problemer - hvad er der sket, siden det kører så dårlgt nu?

9 Kommentarer

Jeg har fået samme problem, startende for ca. tre uger siden.

Jeg ser meget webtv på min iPad 3, og ja, det har fungeret godt indtil for tre ugers siden. Jeg oplever live-tv i pixel - oplever også pixels ved afspilning af tidligere sendte TV-programmer, besked om at indholdet ikke kan afspilles, tv-guide der overhovedet ikke passer mere.

Derudover lukker app'en uhæmmet ned engang imellem.

På PC oplever jeg, at billedet forsvinder i IE11 x86 i Windows 8.1, men lyden bliver der. Ser også pixel engang imellem. I Firefox er der sort skærm og ikke mere.

Chrome understøtter ingen plugins mere... så ja.

Jeg har udfordringerne på en Yousee 30/3 forbindelse med den udleverede Netgear router, men også på en Stofa Fiber 150/150, så jeg tror ikke, at det er Internetforbindelsen, der laver problemet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

hast skrev:
I den seneste tid oplever jeg, at web tv stopper afspilningen efter få minutter, og nogle gange kan jeg slet ikke sætte programmerne i gang på live.

Indimellem kan jeg se programmerne, hvis jeg vælger start forfra, men alt i alt volder yousee web tv funktion det så mange problemer, at jeg overvejer at droppe yousee helt.

Jeg har forsøgt mig med forskellige browsere - firefox, crome, opera og explorer - men alle har samme problem.

Vælger jeg derimod at se web tv fra f.eks. dr.dk, kører programmerne helt fint - men, yousee web tv kører bare ad h til.

Jeg har igennem flere år brugt web tv uden problemer - hvad er der sket, siden det kører så dårlgt nu?

Har du prøvet nedenstående på din PC?

Google Chrome blev den 16. april opdateret.

Det har betydning for nogle tilføjelser, inklusiv Verimatrix pluginet.

Det betyder at alle, som har fået opdateringen som udgangspunkt, ikke længere kan bruge Google Chrome.

Der findes dog en løsning.

Hvis du følger nedenstående guide, så skulle det gerne virke:

1. Åben Google Chrome
2. Skriv chrome://flags/#enable-npapi i adresselinjen
3. Tryk på Aktiver(knappen er lige under teksten markeret med gul farve) og genstart Google Chrome.

/Kasper 

Tak for dit svar. Ja, jeg har også prøvet det. 

Mit problem er, at når jeg starter et program, går der kort tid før det stopper. 

Det er forholdsvis irriterende, at jeg kun kan se mellem 2 og 7 minutter af f.eks. en fodboldkamp før skærmen bliver sort, når jeg bruger yousee web tv, mens jeg kan se hele aftenens program på dr.dk uden afbrydelser. 

Jeg kan herefter ikke genstarte programmet med mindre, jeg logger helt ud af youseeplay og starter forfra. Og vupti, så går der få minutter før problemet genstarter.

Omdømme 3

Badge +3

hast skrev:
Tak for dit svar. Ja, jeg har også prøvet det. 

Mit problem er, at når jeg starter et program, går der kort tid før det stopper. 

Det er forholdsvis irriterende, at jeg kun kan se mellem 2 og 7 minutter af f.eks. en fodboldkamp før skærmen bliver sort, når jeg bruger yousee web tv, mens jeg kan se hele aftenens program på dr.dk uden afbrydelser. 

Jeg kan herefter ikke genstarte programmet med mindre, jeg logger helt ud af youseeplay og starter forfra. Og vupti, så går der få minutter før problemet genstarter.

Jeg bruger Google Chrome og Windows 8.1. Skal hver gang give tilladelse til at Verimatrix ViewRight må køre. Det gør jeg så og så virker det upåklageligt. Både på min stationære og bærebare PC.

Jeg har fortsat problemet med youseeplay. Programmerne stopper efter få minutter på Yousee Web TV. Har ingen problemer med DR TV, TV2 Play eller Netflix.

Er egentlig ikke forundret over, at der ikke er nogen hjælp at hente - mere forundret over, at jeg ikke for længst har droppet Yousee.

same banan her, ville se tour men nej det kunne jeg så ikke.:@

Omdømme 3

Badge +3

rambodk skrev:
same banan her, ville se tour men nej det kunne jeg så ikke.:@

Var det på din YouSee WIFI forbindelse der hjemme?

næ det var ikke trådløs, det gider jeg ikke det var på min statsionær pc. på netledning.

både explore og googlebrowser virker det ikke i.

i google siger den jeg skal installere verimax men det har jeg gjort flere gange. og i explore starter program og så frysser det.

og der er ikke min pc der er noget med. den er ny og mega hurtig og masser af ram osv.

yousee webtv og verimax er bare noget l.... dr.dk/tv virker toatal godt.

Omdømme 3

Badge +3
Prøv nedenstående:

Hvis du har Vermatrix installeret

1: Afinstaller Vermatrix
2: Luk chrome
3: Start chrome. Skriv  chrome://flags/#enable-npapi i adresselinjen
4: Tryk på Aktiver(knappen er lige under teksten markeret med gul farve)

5: Genstart google chrome.

6: Luk chrome
7: Installer vermatrix
8: Start chrome. Skriv chrome://plugins/

9: Klik på den lille boks ud fra Verimatrix ViewRight. Kør altid dette plugin.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)