Spørgsmål

Problemer med live tv via Firefox

Når jeg vil bruge Firefox til at se live tv kommer den med følgende besked: Firefox er ved at installere komponenter, der er nødvendige for at afspille lyd eller video på siden. Prøv venligst senere.
Jeg bruger den seneste version af Firefox og Windows 7Pro

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Prøv at genstarte din PC. Eller prøv en anden browser som f.eks. Chrome? Den har indbygget det nødvendige "plug in", og det gør det lidt nemmere.
Det har været et problem længe så det hjælper ikke at genstarte. Jeg har prøvet Chrome men der får jeg at vide at jeg ikke har adgang til at se live tv - mærkeligt. Det virker på Explorer men den bruger jeg normalt ikke.
Omdømme 7
Badge +7
Det svinger lidt med hvilke browsere/plug på hvilke versioner af operativ systemer som virker. Det er derfor desværre nødvendigt at prøve med flere. Det duer ikke at sige, at den browser vil jeg absolut ikke bruge, hvis det er en af dem som virker. Rettigheds "plug in" driller en del, men Yousee vil ikke kunne give os adgang uden det. Fruen bruger Chrome på en Windows 10 pro, og det virker fint med Yousee. Jeg kører selv Linux, og her virker ingen browsere med Yousee. Hallo, Yousee kom med et "plug in" til Linux :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)