Problemer med iOS9 og Play

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • YouSee Forum Team
  • 132 kommentarer

Vi er begyndt at få en del henvendelser omkring vores app´s ikke virker med IOS9.

Dette skyldes at iOS9 kører i Beta test lige nu for udviklere og ikke er lanceret officielt, så derfor er vores app´s endnu ikke lavet kompatibel med denne version.

Dette vil den dog blive når IOS9 bliver lanceret.

/Kevin

5 Kommentarer

Jeg kan ikke få plat til at chromecaste
Jeg har både en iPhone 4s og en iphone6
Jeg kan caste gamle film, men ikke live tv og det er på begge telefoner. Supporten råder mig til at slette app og læse ind igen er gjort og det hjalp selvfølgelig ikke på nogen af dem. Nogen der har en ide ?
Hej Kevin, dejligt med hurtigt svar, men jeg tror der er rigtigt mange brugere som hjælper med at teste iOS 9 og som derfor også kunne hjælpe YouSee med at teste deres nye version af YouSee appen!! Hvorfor ikke benytte lejligheden at at teste jeres app inden det hele går i luften?
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Johnnydeluxe

Velkommen til vores forum :)

Vi har en masse testere som tester dette for os, så på nuværende tidspunkt har vi ikke brug for flere, men det meldt videre til vores udviklere og der bliver set på om vi skal have flere testere på et tidspunkt.

/Kevin

Hej YouSee / Kevin
Vores play fra iPad på tv har nu ikke fungeret i flere måneder og vi har været igennem udskiftning af kabel mm uden held. Fornylig er oplevelsen på windows 7 med internet Explorer ligeledes blevet meget ustabil. Skal fx vente ca 1 minut efter login før aktivering af tv kanal på en hurtig forbindelse.
Som erfaren professionel software udvikler er det mig en gåde, at et stort firma som yousee hverken tager problemerne alvorligt eller yder en ordentlig hjælp fx via en hot-Line. Kom dog i gang nu!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)