Problemer med at se YouSee Play på tv via min Iphone

• HML
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hej.

Jeg bruger min Iphone til at se film fra Netflix og Viaplay på tv'et via et HDMI kabet + adapter og det virker fint, men ved YouSee Play og TDC Play står billedet lodret på skærmen og jeg får en besked på at slå AirPlay til.

Jeg vil gerne benytte YouSee Play når jeg camperer og der kan jeg ikke benytte Apple-Tv el. lignende, som skal bruge Wifi, da jeg kun bruger mobildata.

Er det en fejl/mangel der er ved YouSee Play app'en, at man ikke kan benytte HDMI kabel, eller gør jeg en fejl?

5 Kommentarer

Jeg har lige pludselig fået samme problem. Det har ellers fungeret fint.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

HML skrev:
Hej.

Jeg bruger min Iphone til at se film fra Netflix og Viaplay på tv'et via et HDMI kabet + adapter og det virker fint, men ved YouSee Play og TDC Play står billedet lodret på skærmen og jeg får en besked på at slå AirPlay til.

Jeg vil gerne benytte YouSee Play når jeg camperer og der kan jeg ikke benytte Apple-Tv el. lignende, som skal bruge Wifi, da jeg kun bruger mobildata.

Er det en fejl/mangel der er ved YouSee Play app'en, at man ikke kan benytte HDMI kabel, eller gør jeg en fejl?

Du skriver: "jeg vil gerne benytte YouSee Play når jeg camperer og der kan jeg ikke benytte Apple-Tv el. lignende, som skal bruge Wifi, da jeg kun bruger mobildata."

Kan du ikke bruge din mobiltlf. som et slags modem (Hot spot) og så få Wifi?

Hej . jeg har samme problem og det opstod da jeg havde opdateret min Iphone til IOS 8,3

Jeg har haft kontaktet Yousee support den 15/4 ang. dette og modtog dette svar fra dem.

Hej Benny

Så er jeg tilbage.

Da vi ikke er bekendte med en generel fejl, så har jeg oprettet en sag til vores udviklere som vil teste.

Jeg vender tilbage så snart jeg ved mere.

Tak for din tålmodighed og feedback. 

Venlig hilsen

Kasper xxxxxxx

YouSee Support

Redigeret: Personlige oplysninger

Hej Jørn.

Tak for dit svar.

Nu har jeg ikke selv Apple-TV og har derfor heller ikke stor viden herom, men så vidt jeg har forstået, så skal enheden med YouSee Play installeret køre på samme WIFI som Apple-TV modemet bruger.

Om telefonen kan anvendes ved at slå internetdeling til - tvivler jeg på, men jeg skal ikke gøre mig klog på det.

Mvh. HML

Hej Benny

Tak for dit svar.

Jeg har lige talt med min søn og han har åbenbart også fået samme problem, så noget kunne jo tyde på , at det er efter opdateringen til IOS 8,3 - det er gået galt.

Vi må jo håbe de finder en løsning på problemet, ellers må vi jo gå tilbage til IOS 8,2.

Mvh. HML

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P