Svar

Problemer med at logge på LG App

Hej,

Jeg kan ikke logge på LG app, men kan sagtens på telefonen. Jeg får ingen fejlmeddelelse?

Andre som har samme problem?

**Har slettet og geninstalleret app'en**
icon

Bedste svar af Kasper 13 marts 2019, 12:32

Hej ForumBruger2050

Det er helt i orden :)

Jeg har ikke hørt, at vi skulle have lavet noget i vores ende.

Flere har oplevet at få en fejl "400 Bad Request", hvilket har vist sig at kunne løses med en nulstilling af tv'et.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2050

Velkommen på YouSee Forum :)

Hvis du har den nyeste app på dit tv, så prøv eventuelt at ændre koden på Mit YouSee -> Indstillinger og se om det ligesom skubber gang i det :)

Her kan du læse om vores LG app og hvilke softwareversion den kræver.
YouSee Tv & Film app til LG tv WebOS 2.0 eller nyere
Kasper skrev:

Hej ForumBruger2050

Velkommen på YouSee Forum :)

Hvis du har den nyeste app på dit tv, så prøv eventuelt at ændre koden på Mit YouSee -> Indstillinger og se om det ligesom skubber gang i det :)

Her kan du læse om vores LG app og hvilke softwareversion den kræver.
YouSee Tv & Film app til LG tv WebOS 2.0 eller nyere

Hej Kasper.

Det hjalp ikke et spor.
Og kan sagten logge ind via browser og app på telefonen.

Jeg har et LG tv med WebOS 3.0, så det burder heller ikke være et problem.

Og det har virket før... det virkede sidste uge, problemet opstod tirsdag d.12 februar.

HJÆÆLP
Ingen som kan hjælpe?
Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2050

Du skriver at du ingen fejlmeddelse får, men hvad sker der så? Står den bare og loader eller hvad sker der på skærmen?

Er dit tv fint på nettet, hvor andre applikationer fint går online?
Kasper skrev:

Hej ForumBruger2050

Du skriver at du ingen fejlmeddelse får, men hvad sker der så? Står den bare og loader eller hvad sker der på skærmen?

Er dit tv fint på nettet, hvor andre applikationer fint går online?

Hej Kasper,

Når jeg logger på, så står den og loader lidt, og derefter stopper den og hopper tilbage til login skærmen, har også med vilje prøvet at skrive koden forkert og der får jeg meddelelsen et passwordet er forkert....

Ja den er fint på nettet, alle andre installeret applikationer virker fint.
Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2050

Jeg har forhørt mig lidt.

Vi skal have dig forbi vores tekniske support på tlf. 70704040, så vi kan få oprettet en sag på det og løst det den vej rundt.
Kasper skrev:

Hej ForumBruger2050

Jeg har forhørt mig lidt.

Vi skal have dig forbi vores tekniske support på tlf. 70704040, så vi kan få oprettet en sag på det og løst det den vej rundt.

Hej Kasper,

Undskyld det sene svar, det ser ud til i har lavet noget i jeres ende, jeg er ihvertfald på igen, ved ikke hvad der er blevet gjort, men det virker nu.

Har du evt. nogen oplysninger om hvad der er blevet gjort eller om det er en kendt fejl?
Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2050

Det er helt i orden :)

Jeg har ikke hørt, at vi skulle have lavet noget i vores ende.

Flere har oplevet at få en fejl "400 Bad Request", hvilket har vist sig at kunne løses med en nulstilling af tv'et.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)