Problemer med app og fuldskærmsvisning på youseeplay.dk

Er der andre der har problemer med følgende?:

- Når jeg via Film & TV-app'en til iOS, er tilsuttet til Chromecast, så er det ikke muligt at spole i arkivprogrammerne, på de kanaler, hvor det eller skulle være muligt. Når jeg forsøger at spole, så crasher app'en.
Det er en fejl, der er opstået fornyligt, og jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere TV-app'en, men det hjælper ikke.
Det er kun når jeg er tilsluttet til Chromecast at det sker. Hvis jeg blot ser indholdet i app'en uden at tilslutte til Chromecast, så kan jeg godt spole uden at app'en crasher.
Navigationsskyderen i app'en, plejer også at bevæge sig fremefter, efterhånden som programmet afvikles, men den står helt stille og bevæger sig ikke. Forsøger man at trække i den (for at spole), så lukker app'en helt ned.
Jeg oplever det på alle arkivprogrammer, på de kanaler, hvor der burde kunne spoles. Bl.a. DR1 og Nat. Geo. People.

- En anden ting jeg oplever, er når jeg ser Web-tv - altså via youseeplay.dk på en PC.
Det jeg oplever er, at jeg godt kan lave fuldskærmsvisning og afslutte fuldskærmsvisningen igen. Men hvis jeg igen ønsker at lave fuldskærmsvisning, så kan det ikke lade sig gøre. Der sker simpelthen ingenting, når jeg trykker på det ikon som skal lave fuldskærm.
Hvis jeg vil have fuldskærm igen, bliver jeg nødt til, at genindlæse siden. Det er jo ikke optimalt, da programmet dermed stopper/afbrydes og må startes igen.
Det er både i Chrome og Microsoft Edge jeg oplever det problem.

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Bruger du Chromecast 2 på 5 GHz skal du sikre dit wifi ID kun indeholder tal og bogstaver. Som standard fra Yousees side hedder 5 GHz ID noget med "_". Det ser ud til at fungere men Chromecast chrasher på et tidspunkt. Jeg er ikke klar over, om der er kommet en rettelse fra Google, men du kunne prøve det.

Jeg bruger den gamle Chromecast.

Jeg tror nærmere, at det er YouSee's app der er noget galt med.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Havde også en Chromecast 1 på et tidspunkt. Den blev først stabil efter hastigheden på 2,4 GHz blev sat ned til 54 Mbit i router (så bruger router vist den "gamle" G standard og ikke den nyere N standard) og kryptering til kun AES. Vi bruger Chromecast mget fra flere forskellige programmer, og begge udgaver er bestemt ikke uden fejl og skal genstartes rimeligt tit. Vi bruger meget sjældent Yousees apps. Så dem kan jeg ikke rigtigt udtale mig om.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)