Spørgsmål

Problemer med afspilning hos Cmore

Vi har betalt for filmen Avengers her til aften, men den begyndte at hakke og vil nu slet ikke afspille videre efter ca. 30 min,
Vi har tjekket vores internetforbindelse - den virker fint. Der er kun problemer lige netop på Yousees egen hjemmeside og på vores fordele derigennem.
Kan man få forlænget den leje af filmen, når nu vi ikke kan nå at se den færdig? Eller få pengene retur?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det har ikke noget at gøre med C More, filmen findes kun som Leje.
Der må tages kontakt til You See, der er ikke noget brugerforummet kan gøre.
Omdømme 7
Badge +7
Hej ElisabethLyngbo

Jeg kan se at der mangler løsning/afklaring i denne tråd - hvad endte det med? :)
Kasper skrev:

Hej ElisabethLyngbo

Jeg kan se at der mangler løsning/afklaring i denne tråd - hvad endte det med? :)

Har selv lige lejet to film "The Boy" (stopper efter 7 sekunder) og "Mirrors 2" (vil slet ikke afspille). Hvordan får jeg pengene igen?
Omdømme 4
Badge +6
Bruger855 skrev:

Kasper skrev:

Hej ElisabethLyngbo

Har selv lige lejet to film "The Boy" (stopper efter 7 sekunder) og "Mirrors 2" (vil slet ikke afspille). Hvordan får jeg pengene igen?

Det vil vores support kunne hjælpe med - hvordan de fanges, kan du se her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Dog er det lidt specielt, at du oplever det på flere film på en gang. Hvis du fortæller lidt mere, kan det være, der sidder en med en idé til, hvad der kan være årsagen.

Hvad forsøger du at afspille filmene på?
Og hvordan er enheden koblet til nettet?

Stefan, YouSee Forum Team