Problem med yousee tv på pcen | YouSee Community
Svar

Problem med yousee tv på pcen

Hej.
Jeg har et problem med yousee tv på pcen, den viser bare en grøn side når jeg prøver at gå ind på siden.
Jeg har prøvet at opdatere flash og java, prøvet at slette cookies og rydde alt browser data, windows og grafikkort er fuldt opdateret.
Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

Mvh
Solveig
icon

Bedste svar af MS-ERIK 11 juli 2019, 11:36

Forslag hvis man bruger Chrome:
Klik på hængelåsen forrest i adresselinien. Så kan det vise sig om der er en funktion, hvor brugeren skal godkende at funktionen må køre på den aktuelle webside. Fejlen kan skyldes at en nødvendig funktion er blokeret.

Til trådstarteren:
Af skærmbilledet fremgår det at Windows Sikkerhed ønsker opmærksomhed (gul trekant med udråbstegn i proceslinien nederst), og at der er en eller flere beskeder i Windows Beskedcenter (hvid firkant i nederste højre hjørne). Check om årsagen til fejlen findes i beskederne her hvis klik på hængelåsen ikke løser problemet.
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Forslag hvis man bruger Chrome:
Klik på hængelåsen forrest i adresselinien. Så kan det vise sig om der er en funktion, hvor brugeren skal godkende at funktionen må køre på den aktuelle webside. Fejlen kan skyldes at en nødvendig funktion er blokeret.

Til trådstarteren:
Af skærmbilledet fremgår det at Windows Sikkerhed ønsker opmærksomhed (gul trekant med udråbstegn i proceslinien nederst), og at der er en eller flere beskeder i Windows Beskedcenter (hvid firkant i nederste højre hjørne). Check om årsagen til fejlen findes i beskederne her hvis klik på hængelåsen ikke løser problemet.
Bruger Chrome browser og jeg bruger modem til pcen
Omdømme 7
Badge +3
Btw, Jeg bruger ikke Yousee Modem her til PCen, hvis det er der problemet ligger...?
Omdømme 7
Badge +3
Hej, Jeg tester lige virker OK, hvad Internet Browser bruger i?
Jeg har samme problem med at yousee tv siden ikke loader ordenligt på min pc. Det har ikke virket i 3 dage nu

Besvar