Problem med yousee app på IPAD


Hej

Jeg har et problem med at se tv med Yousee appen på min Ipad. Når jeg forsøger at se tv, får jeg følgende besked. "Beklager! Der er desværre et problem i øjeblikket". Den eneste kanal jeg kan er info kanalen.

Jeg har forsøgt alt, og er nu tom for ideer.... jeg har logget af og på - > Hjalp ikke

Afinstalleret og installeret igen -> hjalp ikke....

Det virker fint på min Samsung telefon, PC'er og min datters Ipad.

Hvad kan der være galt? Det må være noget lokalt på denne Ipad

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg vil anbefale dig at ringe til teknisk support på 70 70 40 40



Supports åbningstider er:
Hverdage: 08.00 - 20.00
Weekend/Helligdage: 10.00 - 20.00

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her.

YouSee er også på Facebook og Twitter.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)