Spørgsmål

Pludselig ikke adgang til tv film og arkiv via mobil, ipads

Hej
I går virkede mit abonnement til yousee film, tv og arkiv, men i dag virker det ikke, hvorfor?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
https://forum.yousee.dk/dsl-tv-29/tv-via-mobil-og-tablet-99645/index1.html
Det kan stadig være årsagen.
Omdømme 5
Badge +5
Hej ForumBruger589

Oplever du stadig udfordringer med at tilgå dine underholdningstjenester? :)

Meld endelig tilbage og markere gerne bedste svar / løsning så vi kan få afsluttet tråden såfremt det er OK hos dig igen.
Det er stadig ikke muligt bruge tv/film app'en. Er der noget nyt om det?
Benlis/Benny Nielsen
Omdømme 5
Badge +5
Hej benlis

Hvad får du af fejl? :) For der er ikke generelle problemer med at afspille i vores apps hvad jeg ved af.
Hej
Når jeg prøver at bruge app'en , får jeg udsagnet : der er ikke adgang til netværket, selvom jeg samtidigt kan komme på yousee musik app'en , tv2 play og alle mulig andre. Dette er først begyndt
da I opdaterede app'en 23 maj. Før den tid virkede den upåklageligt.
Dette er når jeg i mit sommerhus ved Marielyst. Når jeg er hjemme i Rødovre virker samme app.
I mit sommerhus har jeg målt hastigheden til 40 mbit hver vej , men I Rødovre kun 20 mbit..
mvh Benlis
Omdømme 5
Badge +5
Hej benlis

Det var godt nok mærkeligt :?

Du har måske allerede prøvet at af- og geninstallere app'en og så vil jeg nok anbefale at fejlmelde det via support, så vi kan få oprettet en sag på det.
hej
Ja , jeg har af- og geninstalleret flere gange uden resultat. Jeg vil fejlmelde , som du råder til.
Tak for hjælpen
mvh
Hej igen
Nu er jeg næsten overbevist, om at det må være den opdaterede app , som giver problemet.
Jeg prøvede med anden tablet, hvor app'en er noget ældre ( det er en tdc film/tv , altså ikke Yousee).
Så er der ingen problem med at komme på. Hvordan får man lagt den forrige app på , hvis det er muligt?
mvh Benlis
Omdømme 1
Badge
Hej benlis

Det er desværre ikke muligt, at få en ældre version af appen igen, når først den er opdateret :)

Jeg vil anbefale dig, at du får det fejlmeldt til vores tekniske support, som Kasper har foreslået. Så skal vi nok få det undersøgt!

Katrine, YouSee Forum Team
Hej
Det har jeg gjort for 1 uge siden, men har intet hørt
mvh
Omdømme 1
Badge
Hej benlis

Jeg er ked af at læse, at du ikke har fået svar på din henvendelse. Hvis du ringer til os i stedet, så kan vi se på det med det samme.

Katrine, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P