Play TV påstår at jeg er i udlandet - og kan derfor ikke vise udsendelserne

Kære YouSee

Mit Play TV har hidtil virket fint i ca. 6 uger - men i dag melder YouSee TV på begge mine IPads at jeg desværre ikke kan se programmerne da jeg er i udlandet...??

Vi kalder godt nok Vallensbæk Strand for Sydkysten - men udland er det da endnu ikke blevet..

Jeg har meldt dette ind via FaceBook - og også deltaget i jeres telefoniske tålmodighedskonkurrence ( min rekord er 34 minutter omkring kl. 16.00 i dag).

Jeg ønsker blot 

1. At én eller anden vil melde tilbage og acceptere at der er et problem

og

2. Måske at få en tidsangivelse for en mulig fejlrettelse..

Jeg har en fast IP adresse på  dk.customer.tdc.net

Håber at høre fra jer snarest.

Mvh

GammelNok

4 Kommentarer

Hej
Da dette er et kunde til kunde forum, kan du ikke forvente at få personlig hjælp af Yousee, ang. tidsangivelse af fejlrettelse, da det måske kan være en fejl kun på din adresse.
Det kan dog godt være der er en kunde med en iPad der lige ved hvordan den skal indstilles.

Så prøv at vente til i morgen med at ringe til kundeservice (hvis altså der er support på din iPad ?) , måske er der en der kan hjælpe dig i aften. Jeg har desværre ikke en iPad.

Hej GammelNok.

majah har ret i, at vi ikke fast er på forummet, men jeg kiggede tilfældigvis forbi og kan svare nærmere. En af vores servere var nede i tre kvarters tid i går, hvilket forårsagede problemet. Det blev fikset i går eftermiddags, og du skulle ikke herefter se forkerte udenlandsbeskeder.

GammelNok skrev:
Håber at høre fra jer snarest.

Hej

Nu har du hørt fra yousee, og hvis du ser ud for mma's indlæg nederst i højre hjørne, er der en knap hvorpå der står "Accepteret som løsning"   Klikker du der  er du med til at hjælpe andre brugere med samme problem, med at find mms'svar. 

OG så er der jo også lige det, at  giver vi tilbagemeldinger på et svar, er der en større change for at  ansatte (og brugere) gider svare en anden gang.   På fårhånd tak :D

Mit yousee tv virker heller ikke. Siger jeg ikke har adgang til det

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P