Play-knap på Samsung TV app (2014) grånet ud?

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej

Jeg har yousee tv abonnement og YouSee Bredbånd, og har adgang til film i deres Yousee Play univers.

Når jeg logger ind på Yousee Play på min tablet, får jeg fint adgang til film, og kan afspille valgte film uden problemer.

Når jeg logger ind på YouSee app'en på et Samsung TV (2014 model) kan jeg logge ind i app'en. Jeg kan vise film. Jeg kan filtrere på film til leje og film jeg har adgang til.

Men når jeg så på Samsung TV'et vælger en film om jeg a) har adgang til og som b) afspiller fint på min tablet, så er afspilningsknappen i Samsung app'en grånet ud, og jeg kan ikke starte filmen.

Fjernsynet er forbundet via indbygget trådløst wifi. Og det er tablet'en (der virker) også.

Alt ser ud til at virke, pånær afspilningsknappen i tv-app'en. Det kunne være en indholdsadgangsting, men det tror jeg ikke. Dels fordi jeg har adgang - testet via tablet app'en - dels fordi Yousee selv skriver de giver besked hvis man ikke har adgang.

- Er der nogen der har oplevet dette eller har et bud på en løsning?

Hilsen
Jens

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du skal være klar over, at den app, der er på Samsung TV, ikke er YouSee Play.

Jeg kan godt se film i abonnement, men jeg har YouBio Plus. Den pågældende app svarer til den gamle Cinema app.

Hej

Jeg ved godt det er forskellige apps. Det er derfor jeg præciserer, at jeg kan fint logge ind i app'en. At jeg kan fint finde filmen (som jeg kan afspille på tablet) i appen.

Problemet er alene, at afspilningsknappen er grånet ud. Og det undrer mig.

Og jeg kan også godt se film i app'en, som du kan.

Hilsen

Jens

Omdømme 3

Badge +3
Har forstået, at du ikke kan afspille film. Det har jeg måske misforstået. Jeg kan godt afspille film på mit Samsung TV.

Omdømme 3

Badge +3
Har jeg misforstået dit indlæg?

Hej

Hvis jeg vælger en film der er en lejefilm, kan jeg godt afspille filmen på fjernsynet.

Hvis jeg vælger en film jeg har i abonnement, kan jeg ikke  afspille den på fjernsynet.

Selvsamme film kan jeg afspille fint på Tablet - under samme abonnement.

Fjernsynet er et Samsung 2014, H-model.

Omdømme 3

Badge +3
Jeg kan se film i abonnement og leje på mit Samsung UE40HU690.

Tror stadig, at det har noget at gøre med, at jeg har YouBio Plus og det har du ikke.

Det virker bare så inkonsekvent at jeg kan se film i abonnement på Tablet og smartphone men ikke på TV-app.

Det får mig til at tænke, at dette ikke  burde være forklaringen (?)

Omdømme 3

Badge +3

JENC skrev:
Det virker bare så inkonsekvent at jeg kan se film i abonnement på Tablet og smartphone men ikke på TV-app.

Det får mig til at tænke, at dette ikke  burde være forklaringen (?)

Du mener ikke, at jeg skulle ha' nogle eksra fordele ved at betale 99 kr. pr. md.

Omdømme 3

Badge +3
Prøv at se her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)