Planlagte Optagelser er stoppet med at fungere! | YouSee Community
Spørgsmål

Planlagte Optagelser er stoppet med at fungere!


Denne funktion har nu ikke virket i flere uger. Får blot denne besked og det hjælper IKKE at gå via forsiden
"VI KAN DESVÆRRE IKKE FINDE SIDEN
Den side, du vil ind på, er blevet flyttet eller fjernet. Prøv at gå til forsiden og brug søgefunktionen.
Tilbage til forsiden":?
Kan nogen give en forklaring, for support svare ikke efter flere mails dertil?¨
ellap44

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken side er det der prøves at tilgå.?
Det er her det ikke virker https://tv.yousee.dk/min-side/planlagte-optagelser
Får blot denne besked at de ikke kan "finde" siden

Omdømme 7
Badge +7
Alle optagelser og planlagte er her. https://tv.yousee.dk/min-side/optagelser
Samt på App på Min Side.
Tak for dit svar og link forslag men det virker fortsat ikke her på 2 uafhængige PC'er som køre Chrome:8
Omdømme 7
Badge +7
Bruger også Chrome.
OK Jeg må så nok arbejde lidt mere med problemet som tyder på er lokalt
Omdømme 7
Badge +7
Når boksen ikke lige er i brug, så bruges App'en for det meste til at sætte optagelser op.
Omdømme 7
Badge +3
Der mangler noget i linket. Det skal være dette:
https://tv.yousee.dk/min-side/optagelser/planlagte-optagelser

Hvis man ikke er logget ind bliver man bedt om at logge ind.

Hvis det ikke virker selv om der startes på forsiden kan årsagen være at en gemt internetside er forældet uden at systemet har opdaget det. Prøv at slette de gemte internetfiler og eventuelt også cookies. I Chrome klikkes på de tre prikker øverst til højre, vælg derefter "Flere værktøjer" og derefter "Slet browserdata".
Hej Erik,
Det her jeg forsøgt for nogle dage siden men har nu kørt endnu en "oprydning" men det afhjælper/løser stadig ikke problemet
Men tak for tippet
Mvh
Ellap44:)
Omdømme 7
Badge +3
Hej.

Det er svært at se hvorfor det ikke virker. Den "Min side", du modtager må på en eller anden måde være forkert, og hvis alle midlertidige internetfiler er slettet kan det ikke være en gammel gemt fil. Måske kan der være registreret noget forkert hos YouSee, da der sker tilpasninger efter hvad den enkelte bruger har rettighed til. Her kan der være sket en fejl. Det må YouSees kundeservice kunne svare på, da der så kan være noget galt med dit login.

Prøv om nogen af de her viste links virker - klik på dem (det er de links, der er vist tre steder overfor tidligere). De to nederste burde faktisk virke:
https://tv.yousee.dk/min-side/planlagte-optagelser
https://tv.yousee.dk/min-side/optagelser
https://tv.yousee.dk/min-side/optagelser/planlagte-optagelser

Hvis et eller flere af dem ikke virker, vises så altid beskeden "VI KAN DESVÆRRE IKKE FINDE SIDEN".

Hvis det er muligt at åbne siden "Min side", vises der så hovedpunkterne "Alle optagelser" og "Planlagte optagelser"?

Prøv at holde markørpilen over teksten "Min side" uden at klikke. Vises der så en internetadresse nederst, og er det så den adresse, der på ovenstående liste står som den midterste?

Prøv så det samme med teksten "Planlagte optagelser". Vises der så en internetadresse nederst, og er det så den adresse, der på ovenstående liste står som den nederste?
Hej Erik Tak igen men det virker stadig ikke med dine links
Ved at holde markøren som anvist viser den adressen sidst sete, se også mit "Klip" af siden vedhæftet
Jeg tror faktisk også det det er en YouSee fejl og jeg har skrevet dem flere gange da planlagte begyndte at opføre sig underligt og til sidst slet ikke virker men får desværre igen response 😠
Med venlig hilsen
Palle E
Omdømme 7
Badge +3
Det må være en sag som YouSee må tage sig af. Der må være sket noget så adgangen til optagelser er mistet, og andet er vist også galt. Dit skærmbillede viser at "Min side" er markeret i menuen i venstre side, men adresselinien nederst siger at der er valgt "Børn" og fanen "Aktuelt". Men fanerne øverst svarer ikke til valget af "Børn" . De svarer nærmest til "Min side" hvor fanen optagelser mangler. Du bliver nok desværre nødt til at ringe til kundeservice selv om der kan være meget lange ventetider, hvis YouSee ikke reagerer på mails. Eller også kan der skrives på YouSees Facebook-side hvis du er bruger på Facebook. Undlad personlige oplysninger, og husk at man ikke er anonym på YouSees Facebook-side, som andre har adgang til.
Hej Erik
Ja det er lidt underligt for alt andet på min YouSee opkobling køre 100%
Jeg har skrevet til Anders Larsen hos yousee i eftermiddags og bedt dem kigge på problemet og foreslå en løsning
Jeg sender dig en kopi med deres forslag og løsning når det modtages
Bruger ikke Facebook
Med venlig hilsen
PalleE
Omdømme 7
Badge +7
Slet den Er Mail adresse, det er ikke tilladt, der må ikke oplyses sådanne.
https://forum.yousee.dk/velkommen-6/guidelines-for-forum-9224
Hej Erik,
Nu har jeg også talt med YouSee, Lone, som forklare at funktionen er nedtaget hos abonnenter med bredbåndsforbindelse gennem telefonstikket og hun vil igen,igen forsøge at få det fejlrettet
Ser frem til at dette kommer op igen
Med Venlig hilsen
Ellap44

Besvar