Svar

Pitch Perfect 2 og Chromecast

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg kan ikke se Pitch Perfect 2 via Chromecast.

Hvis jeg forbinder app'en med Chromecast'en og starter filmen står den og prøver en tid og så afbrydes forbindelsen og filmen starter ikke. Jeg kan starte filmen på app'en, men når jeg prøver at forbinde med Chromecast'en afbrydes filmen og forbindelsen lukker.

Jeg har prøvet både fra en Android og en IOS enhed. Er der nogen der kan hjælpe?
icon

Bedste svar af KarlE 9 januar 2017, 16:18

Slangefar skrev:

Ja, i Google Home går du ind i Delefunktion

Der havde jeg aldrig tænkt på at kigge. Jeg vil prøve at slå det til og så håbe det giver en mere stabil drift.

I dag kan jeg godt afspille filmen, både med dele funktionen slået fra og til!

Tak, i øvrigt for din hjælp.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har Chromecast adgang til internet? Det kan du se ved at slå over på det HDMI stik din Chromecast benytter. Nogen gange må jeg afbyde forbindelsen fra min mobil til router, og forbinde igen for at få en god Chromecast forbindelse. Virker de to ovenstående ting ikke plejer jeg at genstarte min mobil.

Jeg synes min Chromecast er blevet mere stabil, efter jeg er begyndt at bruge den direkte. Altså ikke via router. Det stilles om med Chromcast appen.
Ja, Chromecast'en har forbindelse, jeg skylder at nævne at jeg har set et par andre film uden problemer, desuden har jeg startet et par andre også uden problemer. Det er tilsyneladende kun med denne ene der ikke duer.

Den eneste app jeg har er "Home" og der kan man ikke vælge en anden kommunikationsmåde!
Omdømme 7
Badge +7
Omdømme 7
Badge +7
Efter den film vi så, prøvede jeg at at afspille din film på fruens tablet (Nexus 9). Den kan heller ikke afspilles her. Jeg vil tro, at den ligger/serveres i et format som Chomecast ikke understøtter. Jeg prøvede en række andre film, og de spillede fint. Mange tror desværre, at når den mobile enhed telefon/tablet kan afspille, så må det også virke på Chromecast. Desværre understøtter Chromecast et rimeligt begrænset antal video og audio formater.
Slangefar skrev:

Der havde jeg aldrig tænkt på at kigge. Jeg vil prøve at slå det til og så håbe det giver en mere stabil drift.

I dag kan jeg godt afspille filmen, både med dele funktionen slået fra og til!

Tak, i øvrigt for din hjælp.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P