Spørgsmål

Overførsel af sange

Er det muligt at overfører sine sange fra en bruger til en anden?
hvis ja hvordan?

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej Sofie

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu, det vil jeg gerne lave om på.

Det er desværre ikke muligt, at overføre sange fra en bruger til en anden. Det er heller ikke muligt at overføre playlister, hvis det var det du mente :)

Özcan
YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +3
Egentlig kopiering er ikke mulig, men hvis man har gemt hele albums i “Mine Favoritter” kan man prøve følgende, hvis man anvender en browser på en Windows-PC. Måske virker det også hvis det er enkelte sange, der er gemt som favorit, men det er ikke prøvet.

Start med at åbne “Mine Favoritter”.

1. Åbn et album.
2. Klik på “Se hele albummet >”.
3. Højreklik på albumbilledet.
4. Klik på “Kopier link”.
5. Indsæt linket i et tekstdokument med Ctrl-V på en ny linie.
6. Gentag punkt 1-5 for hvert enkelt album.

Dette tekstdokument gives så til den anden bruger.
Den anden bruger logger på YouSee Musik, og kopierer hver enkelt linie fra tekstdokumentet til browserens adresselinie. Så åbnes albummet, og det kan gemmes under “Mine Favoritter” hos den nye bruger. Det skal gøres separat for hvert enkelt album, men det er dog betydeligt hurtigere end hvis den nye bruger skal bruge søgefunktionen for hvert enkelt album.

Hvis der ønskes samme rækkefølge hos den nye bruger skal den nye bruger gøre det i omvendt rækkefølge fordi der sorteres med den nyeste favorit vist først.

Metoden kan ikke anvendes for playlister.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)