Optagelse via App virker ikke pt? (september 2017)


  • Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg har en tv-boks og har ofte brugt Yousee Appen til at planlægge optagelser.

Nu virker det ikke mere. Jeg får besked om at "Du kan desværre ikke optage dette program fra din app. Benyt din tv-boks til at optage programmet."

Det er samme problem ligegyldigt hvilket program, jeg forsøger at optage.

Jeg har genstartet telefonen og tv-boks en. Det hjalp ikke.

Det gør heller ingen forskel om boksen er tændt eller slukket (standby), når jeg forsøger.

Nu har jeg læst et andet sted i forummet at funktionen vist nok ikke virker p.t. på grund af en teknisk fejl, men at det kommer til at virke senere i september.

Kan nogen bekræfte det og eventuelt henvise til et "officielt opslag"?

Vh Lars

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er den i høj besparelse.? Den skal være i lav.
Den er i lav besparelse. Det virker heller ikke, hvis jeg tænder den helt.
Vh Lars
Omdømme 7
Badge +6
I følge hvad YS skriver angående det, så skulle det virke når den er i lav besparelse.
Jamen, det har også virket indtil for ret nylig, men nu virker det ikke mere.
Så fandt jeg dette indlæg (link nedenfor), hvor der står, at det skyldes et teknisk problem, som skulle blive løst i september. Men det er jo en helt uformel bruger til bruger oplysning.
Jeg savner en officiel melding om at det bliver løst.
https://forum.yousee.dk/mobil-og-tablets-10/optage-udsendelse-fra-app-virker-ikke-100483

Vh Lars

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)