Optage på app??? | YouSee Community
Svar

Optage på app???

Vis første besked

40 Kommentarer

Omdømme 1
Virker stadig ikke. Version 6.19.0
Omdømme 1
Version 6.19.1 virker heller ikke.
Omdømme 7
Badge +3
Det er underligt at det ikke virker for alle. Min begyndte at virke inden der var opdateret, hvilket tyder på at problemet ikke alene ligger i appen men også hos YouSee. Appen startede lidt underligt i dag, da den første gang minimerede af sig selv. Men den kunne åbnes igen, og efter to forsøg holdt den sig åben, med fungerende adgang til optagelser. Den blev opdateret i dag, hvilket ikke gav synlige ændringer på andet end versionsnummeret.

Prøv at logge ud, og derefter slette appen. Luk så iPad’en og åbn den igen. Gå så til App Store og hent og installer appen igen. Det hjælper måske. For en ordens skyld: Funktionen kræver at man har adgang til at gemme i skyen, så man skal have et abonnement med en YS-4000 boks.

Har prøvet om det også virker på det mobile 4G netværk (YouSee, tidl. TDC). Det gør det.
Omdømme 1
Prøvede lige om “Yousee appen” virkede ok. Det gjorde den.
Prøvede så lige at starte “tv & film-appen” fra “yoysee-appen”.
Tro det eller, nu virkede det pludseligt. Jeg kunne se mine optagelser m.v.
Derefter lukkede jeg begge apps og startede så tv & film.
Nu virkede det. Meget mystisk. Hører gerne en forklaring fra Yousee.
Jeg havde samme problem. Slettede ios app og geninstallerede, ingen forskel. Dette var i går tirsdag. Efter at have læst de seneste indlæg i denne tråd i dag prøvede jeg igen og nu kan jeg igen se mine forudprogrammerede optagelser og “optag knapperne” er igen synlige.

Jeg går ud fra Yousee har lavet et eller andet?
Omdømme 7
Badge +7
Der var lovet en rettelse af problemet i denne uge, og den er jo så kommet.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg havde samme problem. Slettede ios app og geninstallerede, ingen forskel. Dette var i går tirsdag. Efter at have læst de seneste indlæg i denne tråd i dag prøvede jeg igen og nu kan jeg igen se mine forudprogrammerede optagelser og “optag knapperne” er igen synlige.

Hvor kan man se de se mine forudprogrammerede optagelser og “optag knapperne”? hvis de er synlige...?
Omdømme 7
Badge +7
Her er et exempel
.

Optagede udsendelser og planlagte er på min side.
Omdømme 7
Badge +3
Tak, det virker nu, før var ''min side'' hel tom, nu er vist den ene udsendelse jeg har optaget og der er en optage knap.
Omdømme 7
Badge +3
Men på min nye telefon fra Yousee lukker TV appen bare ned hele tiden...
Så nu virker det. Dog ville det have været rart hvis Yousee havde givet lyd fra sig. Talte med dem i morges om problemet og de ville ringe tilbage. Ingen grund til at være tavse og lade som om..
Det virker ikke!!! app kan hverken optage eller vise tidligere optagelser.
Omdømme 7
Badge +7
Det virker ikke!!! app kan hverken optage eller vise tidligere optagelser.

Hej Ole Wodstrup

Hvis du har en 4K boks fra YouSee (YS-4000), så skulle det være muligt ellers skal du have fat i teknisk support, så vi kan få set på det i systemet og få genetableret funktionen på dit login.
Hej Kasper.

Jeg har ikke den nævnte boks, men denne her

mvh.
Ole

Besvar