Optage fra Yousee app findes ikke | YouSee Community
Svar

Optage fra Yousee app findes ikke

Jeg bruger kun denne app når jeg er på ferie. Men det plejer dog at virke....
Hvornår er der ingen optage knap på udsendelserne mere?
Jeg kan kun tilføje påmindelse eller "like"
Jeg har fuld pakke.
Jeg vil meget gerne se formel 1 når jeg kommer hjem.
icon

Bedste svar af Radiomanden 15 marts 2019, 08:03

Det tyder på at du har DSL, Remote Record funktionen på den platform er permanent nedlagt, da det har vist sig at den ikke er tilstrækkelig stabil.
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det tyder på at du har DSL, Remote Record funktionen på den platform er permanent nedlagt, da det har vist sig at den ikke er tilstrækkelig stabil.
Omdømme 3
Badge
Kan man det?
Det er en del af vort abonnement, og en grundene til at vi fortsat er kunde i youSee. Vi har været storforbrugere.
Vi har ikke fået nogen varsel.
Det fik vi så heller ikke, da Duet, musik på 5 enheder forsvandt og endelig de årlige problemer med fornyelse afoffice365.
Selv uret i programoversigten er forsvundet, da det også er for besværlig for YouSee

Er det god kundepleje???

Begrundelsen er hel i skoven!
Det er en funktion vi har haft fra de gode TDC dage.
Da vi blev "grønne" blev vi lovet en masse forbedringer.
Har kun fået forringelser.
Det virker som om man vil af med tidligere TDC kunder.
mvh
Omdømme 7
Badge +7
Hej oob

Jeg har markeret Radiomandens svar, da det er korrekt, at denne funktion permanent er lukker.

Det viser sig dog, at optagefunktionen for DSL-kunder rent teknisk ikke kan blive stabil nok via YouSee Tv & Film-appen og tv.yousee.dk. Derfor har vi valgt at lukke for optagelser via app og web.

Jeg beklager de gener dette måtte medføre.
Hvor ER det ringe service.
Og nej jeg vil da ikke "like" og markere et svar der er så elendigt, selvom det er det rigtige svar.

Besvar