Svar

optag funktion via yousee tv app

• Udforsker
  • 14 kommentarer
Hej Yousee,

Har først lige nu konstateret at man ikke længere kan "fjernbetjene" optage funktionen fra yousee appen - men nu blot lave program påmindelser for de enkelte programmer.

Hvad sker der og hvornår kommer den funktion tilbage ?
icon

Bedste svar af Kasper 5 december 2016, 12:56

Hej Alle

Denne fejl er rettet igen, så nu burde I kunne programmere en optagelse igen.

Vi beklager generne mange gange.

Vh.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Så vidt vides, er det muligt for DSL kunder, men ikke på Kabel TV, det er en fremtidig funktion der vil komme til Humax boksen.
Badge
Vi modtager tv signalet via telefonstikket og har en sort boks stående, og hos os kan vi heller ikke bruge optagefunktionen via vores yousee app mere.
Oplever det samme, både på telefon og IPad.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Denne fejl er rettet igen, så nu burde I kunne programmere en optagelse igen.

Vi beklager generne mange gange.

Vh.
Hej Kasper
Jeg kan ikke ( på trods af at yousee påstår at fejlen er rettet) stadig ikke med app'en optage tv2 udsendelser, hvis jeg har glemt en optagelse når jeg ikke er hjemme.
Hilsen Ejsi
Omdømme 7
Badge +6
TV2 kan kun ses på en You See forbindelse, hvis ikke man er på en, så kan kanalen kun ses ved at have TV2 ude, det koster Kr.5/måned.
Hej radiomanden
Jeg ved godt at jeg ikke kan se tv2 når jeg er ude, men mit spørgsmål gik på at jeg ikke kan sætte min boks til at optage via app hverken når jeg er hjemme eller ude, funktionen har virket da der stod TDC på min app, andre kanaler virker fint men ikke tv2' s kanaler.
Mvh. Ejsi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P