Svar

Opsige HBO Nordic

Hej Yousee,

hvordan opsiger jeg HBO Nordic som jeg har haft gratis i 3 md. fra jeg oprettede bredbånd?

I skriver at man selv skal gøre det hos HBO, men hvordan gør man det når man ikke har noget login til HBO?

Jeg kommer altid ind på HBO via jeres app..

Mvh.

Rasmus Bertmann

icon

Bedste svar af Vilhelm 24 november 2015, 20:57

Det HBO Nordic-abonnement, som du har tegnet hos YouSee, skal du opsige hos YouSee Kundeservice. Hvis du ikke kan finde en måde at opsige det på online, må du ringe til 70 70 40 40.

Du har jo ikke noget abonnement direkte hos HBO og derfor ikke noget at opsige hos HBO.

Det du har læst hos YouSee, vedrører kunder der før de tegnede et HBO-abonnement hos YouSee, allerede havde et abonnement der var tegnet direkte hos HBO. Dette HBO-abonnement skulle kunden opsige hos HBO, fordi YouSee ikke må udveksle kundeoplysninger til HBO.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Det HBO Nordic-abonnement, som du har tegnet hos YouSee, skal du opsige hos YouSee Kundeservice. Hvis du ikke kan finde en måde at opsige det på online, må du ringe til 70 70 40 40.

Du har jo ikke noget abonnement direkte hos HBO og derfor ikke noget at opsige hos HBO.

Det du har læst hos YouSee, vedrører kunder der før de tegnede et HBO-abonnement hos YouSee, allerede havde et abonnement der var tegnet direkte hos HBO. Dette HBO-abonnement skulle kunden opsige hos HBO, fordi YouSee ikke må udveksle kundeoplysninger til HBO.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)