Oplever du problemer med YouSee Play? Læs med her:

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • YouSee Forum Team
  • 132 kommentarer
Flere af vores kunder har på det sidste oplevet problemer med at bruge YouSee Play. Især om aftenen har man kunnet mærke det, hvilket er utrolig uheldigt, for det er det tidspunkt, hvor det bliver brugt mest.

Vi arbejder på højtryk med at finde frem til, hvad der er årsag til fejlen, og vi beklager de gener det medfører. Vi vil rigtig gerne have, at YouSee Play kører 100%, som det skal, og derfor ligger det også i højeste prioritet at få løst dette.

Oplever du problemer med YouSee Play, er du meget velkommen til at melde det ind i tråden her. Det er ikke sikkert, at du får svar, men vi læser med, og er der noget brugbar information, tager vi det med videre.

Vi vil flytte alle tråde der omhandler denne fejl ind i denne tråd, så vi nemmere kan følge med i de fejl i oplever og nemmere kan give en udmelding til alle, når vi ved mere.

/Kevin

39 Kommentarer

Jeg benytter meget Yousee Web TV, både via PC og via iPad, men jeg syntes den service er ekstrem ustabil, på PC´en oplever jeg tit det stopper med at virke midt i programmerne og jeg får sort skærm, på iPad går den rigtigt tit i pause og fortæller den ikke kan skabe forbindelse til Yousee Serveren (og det er ikke min Internet forbindelse eller internt netværk der fejler noget) her !

Jeg er faktisk ved at være træt af det, det er en service der virker engang imellem, og typisk når man virkelig gerne vil bruge den, virker den ikke.....suk :(

Med andre ord, godt YOUSEE ikke har høj SLA med bod på den service (SLA betyder "Service Level Agreement"), så havde de da været nød til at lukke den service ned for længe siden, eller gøre noget for at højne sende kvaliteten.

Og nu er iøvrigt nede igen, midt under håndbold kampen mellem danmark og spanien !

Godt at vide det ikke kun er for mig at det ikke virker..

Hver dag oplever vi, at youplay funktionen "har midlertidige" udfald - mindst 2 gange om dagen.

Er der overhovedet nogen i driften/udviklingen, der har et ansvar for denne ydelse. Det er fuldstændig uholdbart at have en funktion, der er så ustabil.

Prøv med et barn, der har autisme, der får meltdown, hver gang Yousee Play er nede, det synliggøre hvor ofte det sker.

Nu har det stået på så længe. Er det ikke på tide, at de applikations ansvarlige finder lidt stolthed frem i deres arbejde og laver en applikation, der rent faktisk virker, og har informerede nedetider, så vi som brugere ved, hvad vi kan forvente !!!!!!!!!!

Der er lang vej til at være en professional udbyder.

Hvad er der sket jeres app og web-tv?
Det er blevet forfærdeligt ustabilt.
I oversigten mangler der kanaler. (Ja, adblocker er slået fra)
Den siger fra tid til anden forkert adgangskode. Men kun nogen gange (Koden er selvfølgelig rigtig)
Hvis det efter 10 forsøg lykkes at logge ind, så stopper den enten midt afspilningen eller buffer i en uendelighed

Så er der android/IOS app. Den virker meget sjældent.
Tit kan den ikke logge ind
Giver fejlmeddelelse "Der opstod en uventet fejl 0" - "du har ikke adgang til denne kanal" og et par flere meddelelser. Appen er installeret både på Android og IOS enheder, så det er ikke et enkeltstående problem.
Jeres facebook side er oversvømmet med folk der har problemer med Yousee Play. Kommer alle de overhovedet videre i systemet og til jeres udviklere?

[img]116i28C9B1B85568AB43.jpg[/img]
[img]115i6B950F3261E90161.png[/img]

[img]112i00D70C1C7870EA46.png[/img]

Bruger app på iPad, men nu er der ikke andet end "Beklager, der er desværre et problem i øjeblikket", jeg betaler 99 kr for servicen, men det eneste sted hvor det virker på er på SmartTV, kan se der er andre der har problemer med den.

Hvornår kan man forvente det fungere stabilt igen - eller er det "Venter på Goddot".

Måske ViaPlay er bedre - det er vist billigere!

Hej

Jeg oplever samme ustabilitet på mine yousee play.
For mit vedkommende fryser yousee play ofte, jeg skal tit logge ind fra ny, og jeg bliver ofte smidt helt af.
Mit yousee play var meget mere stabilt inden den nye opdatering kom.

Mvh
En skuffet yousee play bruger.
Oplever nøjagtigt det sanmme her.

Møj irreterende.

De fejl som jeg oplever er på pc, programmer stopper jævnligt, bliver smidt af programmet, når jeg logger ind igen skriver yousee play forkert password selvom browseren husker brugernavn og pw.

Hej.

Jeg kan kun støtte op omkring alt det du skriver. Jeg har siddet hele aften på min pc, og haft præcis de samme problemer du beskriver. Det er så frustrerende, at man har lyst til at rive sig i håret når det hele lukker ned, eller man slet ikke kan logge ind, eller skærmen bare går i sort.

Jeg har prøvet med 3 slags browsere nu.

Google Chrome

Internet Explorer

Firefox

Samme problmer med dem alle 3

Tilbage til det rigtige fjernsyn, for det virker da i nu :-)

Jeg droppede deres webtv for længe siden, og satte en netværkstuner op i stedet for. Nu kan jeg se fjernsyn uden udfald hele tiden :-)
Jeg har samme oplevelser som der beskrives her. Ustabilt, stopper gerne midt i et program med sort skærm og et reload af siden viser at man også er logget af. Derefter er det umuligt at logge ind igen selvom user/password er korrekt. Det med at user/password ikke virker er noget som er kommet inden for de sidste 14 dage. Jeg ser denne fejl i browser console:

XMLHttpRequest cannot load https://api.yousee.tv/rest/users/login/?username=xxx&password=xxx&flavour=yousee. Origin http://youseeplay.dk is not allowed by Access-Control-Allow-Origin.

Safari 8.0.3, OSX 10.10.2

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg oplever, at blive smid af nogle ganger hver halve time. Er jeg heldig, kan der gå en hel time. MEGET tidlig om morgenen, kan jeg være heldig, at der går næsten to timer, før jeg bliver smidt af.

Har prøvet at bruge hot spot med min mobil. Samme resultat.

Bruger jeg live TV på DR.dk, så kører det bare.

I går så jeg seksdagsløb på TV2.dk i to timer uden problemer.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

joern skrev:
Jeg oplever, at blive smid af nogle ganger hver halve time. Er jeg heldig, kan der gå en hel time. MEGET tidlig om morgenen, kan jeg være heldig, at der går næsten to timer, før jeg bliver smidt af.

Har prøvet at bruge hot spot med min mobil. Samme resultat.

Bruger jeg live TV på DR.dk, så kører det bare.

I går så jeg seksdagsløb på TV2.dk i to timer uden problemer.

Opfølgning:

Har nu prøvet at se web-tv på alle mine enheder.

Når jeg kører på 5GHz-båndet, er der ingen problemer. Det gælder både stationær PC (win. 8.1/Chrome), bærebar PC (win 8.1/Explorer, iPad og mobil med Android 4.4.2.

Jeg har en tablet (Android 4.4.2), der ikke kan komme på 5GHz, men kun 2.4GHz og den bliver smidt af, som jeg skrev i mit tidligere indlæg.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Joern

Tak for informationen.

Jeg sender oplysningerne videre.

/Kevin

Det ef i hvert fald ikke løst endnu. Tidspunkterne for udfald er de samme. 18, 18 og 19.30.
ja 13 januar kom appen der ikke understøttes på android 4.1.2. ingen fejl på login, men når man vil se en udsendelse går skærmen i sort.

jeg har prøvet forgæves siden 18 januar at få hjølp fra support ( yousee ).

den nye app yousee play 4.1.4 kan ikke arbejde sammen med android 4.1.2. hverken på tablet eller mobil eller medie pc med android

har spurgt om hvorfor appen opdaterer sig selv ( fra noget der virker pærfekt - iflg mig og en del andre kammerater/venner) til en app der ikke kan på oplyste android 4.1.2.

ingen vil tage ansvar eller hjælpe.   det er bare youseeeee-ærgeligt

hvem er udviklere af sådanne ikke gennem testede app. og yousee vil ikke give link eller sætte yousee appen 4.1.2 på til alle deres ( måske blivende ) kunder

YOUBIO    virker på alle platforme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvis I har lyst til at prøve 4.0.7, så give mig en mailadresse her:

forum.recordere.dk

Hej Kevin. hvad sker der med alle os der gerne vil have Y P appen til vor android 4.1.2   appen hedder vel omkring det samme. !!!!!!

Hvorledes kan en app opdaterer sig selv til en der ikke er kompatibel ???????

hvornår kommer der er ny Y P app der virker så vi kan få glæde af det som vi betaler og betaler for???

Hejsa

hver gang man streamer en kanal eller skifter mellem kanaler, går der op til 1 min inden billede kvaliteten er ok, det ligner nærmest minecraft!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Asbjørn1966 skrev:

ja 13 januar kom appen der ikke understøttes på android 4.1.2. ingen fejl på login, men når man vil se en udsendelse går skærmen i sort.

jeg har prøvet forgæves siden 18 januar at få hjølp fra support ( yousee ).

den nye app yousee play 4.1.4 kan ikke arbejde sammen med android 4.1.2. hverken på tablet eller mobil eller medie pc med android

har spurgt om hvorfor appen opdaterer sig selv ( fra noget der virker pærfekt - iflg mig og en del andre kammerater/venner) til en app der ikke kan på oplyste android 4.1.2.

ingen vil tage ansvar eller hjælpe.   det er bare youseeeee-ærgeligt

hvem er udviklere af sådanne ikke gennem testede app. og yousee vil ikke give link eller sætte yousee appen 4.1.2 på til alle deres ( måske blivende ) kunder

YOUBIO    virker på alle platforme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej Asbjørn1966

Denne tråd omhandler den seneste tids ustabilitet der desværre har været på platformen. 

Vi har en anden tråd om sort skærm på Android her, som du med fordel kan læse :D

/Kasper 

Hej

Mit problem er hvis jeg ser arkiv virker det ca 3-4 min derefter skal jeg starte forfra og selv spole frem derefter igen ca 5 min osv. til programmet pludselig virker...

Hvad er der lige sket siden din sidste Update ?
Det virker stadig ikke om aftenen!!!!
Det er ikke særligt holdbar - og slet ikke at i åbenbart ikke kan finde fejlen????
Kan man få en Update på hvad der sker ???
Til Kasper.

jeg tror ikke at du forstår problemet.

app der var før 4 . 1 . 4 virkede.

jeg har læst dine forskellige indlæg.uden held med løsning

der er ikke mig synligt at du skriver hvorfor appen har opdateret sig til en der ikke virker.

men en flink yousee bruger / kunde har sendt mif en 4 . 0 , 7   der virker og jeg har måtte slå opdatering fra på mobilen.

skriv gerne om hvornår vi kan opdaterer igen ( altså når app udviklerene er klar med en app der virker igen.)

på forhånd tak

Jeg læser, ca en gang om måneden, at YouSee gerne ville meddele, at nu har de løst problemet med alke de fejl, der sker hver dag og nu senest igen for 20 min siden 21.50. Det har stået på så længe at jeg ikke en gang kan huske, at det nogen sinde har virket.
Det er helt utroligt, at et produkt, der er brugt af så mange må have så dårlig stabilitet. Hvornår begynder vi at få abonnements penge tilbage ? Jeg er vist ved at nå dertil, at jeg tager besværet og finder et andet selskab, der har viden om det de sælger, for det her er at gøre grin med jeres kunder. Hvad med at få nedsat det "warroom" og lade alle jeres tekniker blive der, til i har løst problemet ? At have det Anne problem i måneder viser ikke rigtig jeres prioritering, eller måske gør det i virkeligheden
Jeg bruger Play Musik og oplever meget ofte (læs: næsten hver gang), at numrene ikke spilles færdigt, men der hoppes til det næste nummer.

Mit gæt er, at det skyldes at streamet afbrydes, og at der derfor hoppes videre istedet for tavshed, hvilket jo i udgangspunktet er fint nok.

Det undrer mig bare, at det sker hele tiden. 

Det er naturligvis en mulighed, at min forbindelse er ustabil, men når jeg uden problemer streamer video fra nettet, så tror jeg ikke at det er der problemet ligger.

Så det må vel ligge hos jeres servere...?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)