Oplever du problemer med YouSee Play? Læs med her: | YouSee Community

Oplever du problemer med YouSee Play? Læs med her:

Vis første besked

39 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
I Driftsinfo står der 

Oprettet: 29-01-2015 12:28En teknisk fejl på vores hovedcentral medfører desværre, at du kan opleve at blive logget af Web-tv, når klokken går ind i en ny time.

Hvis du efterfølgende har problemer med at logge ind igen, anbefaler vi at du prøver igen lidt senere.

Vi arbejder på at lokalisere og udbedre fejlen, men har i øjeblikket ingen tidshorisont for hvornår fejlen er rettet.
Vi opdaterer, når der er nyt.

Vi beklager ulejligheden.

Venlig hilsen
YouSeeStarttid: 29-01-2015 12:15Forventet rettet:Driftsid: 88626 Jeg synes ikke, at det er godt nok, at fejlen endnu ikke er rettet. Størst er mit problem med min tablet. Hver hele og ofte også halve klokketime, afbrydes den igangværende udsendelse. Det må da kunne laves.I går så jeg håndbold på min tablet via web-TV. Stoppede og gik over til DR TV, da det var på DR 3. Ingen problemer.
Der er fortsat store problemer med YouSee play-app'en på iPad'en. Der går mindre end 1/2 time imellem hver gang, app'en lukker ned. Jeg har ikke taget tid, men det er ca. hver 10. min. at app'en lukker. Så kan jeg åbne app'en igen og vælge hvilken kanal, jeg vil se. Det er virkelig møgirriterende.

Mvh

Hanna

Omdømme 7
Badge +7
Jeg vil godt præcisere hvordan det virker hos mig.

På iPad, mobil (Android 4.4.2), stationær PC og bærebar PC (begge med Windows 8.1/Chrome) er der kun problemer en gang imellem.

På min tablet (Android 4.4.2) er det næsten sikkert: Når klokken når hel og ofte også havl, så stopper udsendelsen. Det store billede forsvinder og går tilbage til et mindre med en pil på. Så kan jeg ofte bare starte udsendelsen igen og gå tilbage til det store billede.

Et eksempel kan være, at jeg starter en udsendelse kl. 10.55. Kl. 11.00 stopper udsendelsen. Det er næsten lige så sikkert som amen i kirken. Starter jeg f. eks. TV2 News (der kan jeg altid se klokken) på ovennævnte tidspunkt, så stopper den også kl. 11.00. Det er tiderne nede i hjørnet på News, der refereres til. Tiderne er mellem 1 og 2 min. forsinket i forhold til tiden på mit ur.

Omdømme 1
Har idag for første gang oplevet at jeg ikke kan logge ind på app'en. Jeg bliver med at få beskeden serveren svare ikke, prøv igen senere. Har været i telefonisk kontakt med jer, hvor i ingen problemer kan se. Gør noget!!
Virker SLET ikke.

Det er en ommer YOUsee.

måske i skulle skrive til netflilx og sprøge om i kan låne deres silverlight installation ?

Fordi det virker SLET ikke.

Refunderer i så de 99 kr i har trukken siden i lavede det om således det slet ikke virker ?

fordi det virker SLET SLET IKKE.-

Har de samme problemer, som vortexio beskriver så glimrende. 

Det er drøn irriterende at det ikke virker. Moralsk og sikkert også juridisk skal bør og kan man vist få kompensation, når en vare ikke lever op til det, som der annonceres med og er i beskrivelserne for produktet, inden man køber produktet!

Så YouSee bør få det til at fungere - snarrest, da kunderne - måske - kan samle sig i en gruppe og lægge sag an mod firmaet.

Et hint: måske har det noget at gøre med den blokering, som YouSee har lagt ind, for at man ikke skal kunne optage udsendelser?

Hvilket forringer værdien af YouSee, idet man som skifteholdsarbejder, jo meget gerne ville have set en bestemt udsendelse, efter at være kommet hjem fra arbejdet.

Jeg forstår i det hele taget ikke, hvorfor at man ikke skal kunne optage en udsendelse, af to grunde:

1. I USA har man gået den modsatte vej, og har mulighed for at vælge præcis den udsendelse man gerne vil se (Video on demand), og deres priser for alt dette, er under en trediedel af hvad prisen er i danmark - UDEN mulighed for at se en (eller optage) bestemt udsendelse, hvornår man har lyst til at se den.

2. Det er pærelet, at omgå den screen scanner der er lagt ind og blokerer for at man kan anvende YouSee Play!

tdc V/S yousee. men virker det hos tdc, de har 7 dages fuld arkiv...    det reklamerer de ( tdc )  med.

måske yousee skulle hente hjælp hos moderselskabet.   der er bare et råd . . . . . .

samt lidt for yousee app. udviklerene at tygge på.

hilsen

Omdømme 7
Badge +7
Ja, jeg oplever problemer med et par tablets. Begge er med Android 4.4.2.

På den ene sker der det, at den stopper hver hele time - ofte også hver halve time. Startes igen uden problemer. Kun et problem, hvis der er tale om en film fra YouBio. Så ser man kun den halve time og så må man starte forfra igen.

Den anden tablet kan ikke vise TV/film med den seneste app fra YouSee, men hentes version 4.0.7 er det helt problemfrit at se TV. Eneste problem er den automatiske opdatering. Så må jeg slette den nye app og genetablere den gamle. Det virker underligt, at det virker med en tidligere version, men ikke med den nye. På den anden side,  må det da være forholdsvis overkommeligt, at ændre den nye app, når man har en at "se efter".

Min telefon også med Android 4.4.2 virker med YouSee helt uden problemer.

Jeg har også problemer med Yousee TV & Film app'en på min iPad 4. Den skriver "Beklager! Der er desværre et problem i øjeblikket". Det virker fint på familiens øvrige iPads både 2 og 3 samt på Android (men Android app'en understøtter hverken Chromecast eller Apple TV). 

jeg har mange gange henvendt mig til yousee,

de svarer tilbage at det ikke understøtter alle chipset. endda selv om de tidligere har været understøttet - det er det der er mærkværdigt. deres software udvikligere sørger kun for at det virke her og nu på de nyeste modeller ( tror jeg )

jeg har tilbudt at give min samsung galaxy advanced i bytte så deres udviklere har noget at teste med. men derefter har der ikke været noget tilbagemelding.   derfor må jeg regne med at deres udviklere er næsten ligeglade med deres kunder og efterfølgende dårlige reklame,     

""   YOUSEE DIMS  ""

ja sådan er det da også for alle os forburgere det er dårligt stillede

Hilsen en hvor det gik galt med play software ca. den 19 januar 2015

Omdømme 7
Badge +7
joern skrev:
Ja, jeg oplever problemer med et par tablets. Begge er med Android 4.4.2.

På den ene sker der det, at den stopper hver hele time - ofte også hver halve time. Startes igen uden problemer. Kun et problem, hvis der er tale om en film fra YouBio. Så ser man kun den halve time og så må man starte forfra igen.

Den anden tablet kan ikke vise TV/film med den seneste app fra YouSee, men hentes version 4.0.7 er det helt problemfrit at se TV. Eneste problem er den automatiske opdatering. Så må jeg slette den nye app og genetablere den gamle. Det virker underligt, at det virker med en tidligere version, men ikke med den nye. På den anden side,  må det da være forholdsvis overkommeligt, at ændre den nye app, når man har en at "se efter".

Min telefon også med Android 4.4.2 virker med YouSee helt uden problemer.

Kan tilføje, at problemet med at den stopper hver hele time, har stået på driftinformation fra den 29.01.2015, men er slettet. Problemet er bare ikke løst. Kom nu på banen YouSee. Træls, hvis det er nødvendigt at skrive om det på Facebook.

Hej Kevin

Øhhhh er der nogen fremdrift i dette. Jeg kan ikke se på mac i de forskellige browsere jeg nu har. der er kun et sort hul.

Men hvis I ikke opdaterer denne tråd og I ikke svarer folk, så er det jo lidt vanskeligt at reagere på. Er der andre steder man kan få hjælp?

/PB

Omdømme 7
Badge +7
PB9155 skrev:

Hej Kevin

Øhhhh er der nogen fremdrift i dette. Jeg kan ikke se på mac i de forskellige browsere jeg nu har. der er kun et sort hul.

Men hvis I ikke opdaterer denne tråd og I ikke svarer folk, så er det jo lidt vanskeligt at reagere på. Er der andre steder man kan få hjælp?

/PB

Hej PB

Vi lukker denne tråd for nye indlæg, da baggrunden for denne tråd og Kevins første indlæg er blevet rettet i vores tekniske setup.

Opret gerne en nyt tråd på forum om emnet, hvis du ikke kan finde svar i nogle af de øvrige tråde på forum.

/Kasper 

(android tablet bruger): Billedet fryser og lyden fortsætter.

Besvar