Spørgsmål

Opdatering af tv arkiv (viasat kanalen)

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej, Er der nogen som ved hvorfor tv arkivet ikke bliver opdateret mere på Viasat Kanalen? Den senest tilføjet film er Variana, og det er et par md siden den blev vist første gang.

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej mdf25

Jeg kan se at du mangler svar her, så lad os se om vi ikke kan få gang i tråden! :)

Du har ikke skrevet hvilken enhed som du oplever dette på, så det må du meget gerne melde tilbage omkring, hvis du altså stadig oplever denne fejl.

F.eks. er det på tv-boks? Hvis ja, hvilken? Er det samme scenarie på vores app til mobil og smartphone og hjemmeside? :)
Hej Kasper, det er på vores tv bokse cisco (den er forholdvis gamle ca 5år+ mener jeg). Prøvede lige at gå på hjemmesiden og der var andre film end dem vi har på tvet. Hilsen Martin
Omdømme 5
Badge +7
Hej Martin

Jeg har undersøgt sagen nærmere, og vi er opmærksomme på, at få opdateret Viasat kataloget på Cisco boksen. Det skulle det blive snarest.
Vi har haft præcis samme problem med Cisco boks i nu 4 måneders tid uden opdatering af arkivet for Viasat filmene. Så der synes ikke at være sket noget? (i hvert fald for vores vedkommende). Kan I sørge for at få opdateret Viasat kataloget? Tak.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)