Opdatering af HBO og C-more | YouSee Community
Svar

Opdatering af HBO og C-more

Hvorfor kommer de forskellige nye afsnit ikke samme dag, som de gør på selve HBO?? f.eks. The Path mangler episode 12 og 13 sæson 3, The Magicians mangler episode 11 og 12 sæson 3, Krypton mangler episode 1 -2 sæson 1, Barry mangler episode 1 sæson 1.....osv. osv. Det kan da ikke være rigtigt, at bare fordi vi har købt ydelserne igennem jer, at vi skal vente flere uger. Og få ryddet op på jeres apps, især c-more, man kan ikke finde det halve af film og serier der findes, undtagen man går ind under søg........så spar lidt på jeres reklamer med hvor dygtige i er, og hvor meget i kan tilbyde, og få lidt styr på det i allerede har fået betaling for
icon

Bedste svar af Radiomanden 29 marts 2018, 18:12

Der skrives i anden tråd på FB følgende.

Det skyldes desværre en fejl, og vi er opmærksomme på, at nogle nye titler kommer med forsinkelse på Cisco boksen. Pt. har vi ikke en tidshorisont, men vi arbejder på sagen.

https://m.facebook.com/comment/replies/?ctoken=1694508263964392_1694552510626634&count=12&curr&pc=1&ft_ent_identifier=1694508263964392&gfid=AQC808NnXKj-LNIt
Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Kan se, at der inden der blev skrevet her , er givet et svar på FB.
Dette er jo et bruger forum, og ikke en kontakt til You See.
Omdømme 7
Badge +7
Den første serie jeg afsnit ,12 og den næste har jeg afsnit 11.
hej Radiomanden......jeg troede også at yousee læste med 🙂
Hej joern....jeg har lige kigget igen...jeg har ikke de afsnit endnu, selvom de blev opslået af HBO i uge 11 og 12.....og dem fra denne uge 13 er der selvfølgelig heller ikke 😢
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken boks/enhed bruger du?
jeg har faktisk 6 bokse af 3 forskellige typer. Men min forbindelse til huset er kobberkabel (kan ikke få fiber ), men tror ikke det er der fejlen ligger ??
jeg har også lige prøvet at opdatere et par af boksene, men intet nyt i HBO 😞
Omdømme 7
Badge +7
Ingen boks fra YouSee, som du bruger til HBO?
jo, alle bokse fra yousee......og bruger deres app i boksene til at se f.eks. hbo og c-more
Omdømme 7
Badge +7
Der skrives i anden tråd på FB følgende.

Det skyldes desværre en fejl, og vi er opmærksomme på, at nogle nye titler kommer med forsinkelse på Cisco boksen. Pt. har vi ikke en tidshorisont, men vi arbejder på sagen.

https://m.facebook.com/comment/replies/?ctoken=1694508263964392_1694552510626634&count=12&curr&pc=1&ft_ent_identifier=1694508263964392&gfid=AQC808NnXKj-LNIt
ok....tak for svar Radiomanden 🙂 kan nu ikke se dit link?? men du svarede jo selv. jeg synes bare det er underligt, når jeg har prøvet at opdatere 2 forskellige bokse........men yousee er nu og engang lidt underlig :$
jeg har også lige prøvet på mobil, og der findes nogle af afsnittene.....endnu mere underligt 🙂
Omdømme 7
Badge +7
jo, alle bokse fra yousee......og bruger deres app i boksene til at se f.eks. hbo og c-more
Jeg kan se de afsnit, jeg har nævnt på både YS-4000 og på mobilen. Har ikke prøvet mine YSR-2000.

Besvar