Opdatering af Film og TV app giver problemer med chromecast | YouSee Community
Spørgsmål

Opdatering af Film og TV app giver problemer med chromecast


Hej

Efter i har opdateret appen har vi fået problemer med at afspille film via chromecasten. Vi kan sagtens afspille på vores enheder men så snart vi sætter forbindelse til chromecasten går den kold. Er der noget opsætning vi mangler?

Vh. Tommy og Rikke

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej TommyogRikke

Det er umiddelbart ikke et problem, som vi er stødt på før.

Hvis det fortsætter, kan det være et forsøg værd at afinstallere app'en, genstarte begge enheder og prøve på ny.

Hjælper det ikke, kan I vende tilbage her - så kan det være, at der sidder en anden med en god idé til, hvad det kan være.
Omdømme 6
Badge +3
Efter sidste opdatering af app'n, er der gået ged i synkroniseringen mellem lyd og billde. :(

Desuden så hakker og fryser billedet stadig jævnligt, dog kun i meget små sekvenser. Men irriterende alligevel.
Og det er det samme, både på mobilos (4G) og wifi udenfor hjemmet.
Men også hjemme på mit super hurtige 5Ghz hjemmenetværk, som bliver fodret med en 120/120 forbindelse.

Mvh.
Samme problem her! Har ingen problemer med at caste fra iOS til chromecast fra andre apps, men Yousee appen når bare at vise startup-billede på skærmen, og så sker der ikke mere! Har opdateret alt + slettet og geninstalleret appen! Har ellers tidligere virket upåklageligt!
Mvh Claus

Besvar