Oneplus One | YouSee Community

Oneplus One

Vis første besked

49 Kommentarer

Jeg går en fejl besked om at jeg ikke har adgang til indhold på live TV på alle kanaler. Jeg har fint adgang på pc og iPad, så det kan vel ikke være det. Kan jeg på en eller anden måde give jer en log?

Mvh,
Malte
Jeg er også meget interesseret i at betateste en opo beta udgave af appen.

Omdømme 7
Badge +7
Kasper skrev:

Hej Alle 

Jeg er i gang med at undersøge hvorvidt vi kan tilbyde jer en beta-test  og jeg vil vende tilbage i denne tråd når jeg ved mere.

Tak for jeres interesse! :D

/Kasper

Hej Alle 

Ja på grund af jul og nytår har min tilbagevenden desværre trukket ud. 

Fixet til Oneplus One er rullet ud, så jeg går udfra, at I har en funktionel YouSee Play app på jeres devices nu. 

Når det er sagt, så vil Kevin og jeg undersøge mulighederne for, om en test-sektion på forummet, til nye apps og releases, kunne være noget vi skulle begå os i, i fremtiden.

Så "stay tuned" og følg fortsat endelig med på YouSee forum:D

/Kasper

Dejligt! - Jeg har lige hentet den og det ser sgu godt ud... Men ... Når jeg går ind på en kanal (har fuldpakken), så siger den "du har ikke adgang til denne kanal", hvordan løser jeg det 🙂 ?

Dejligt Kasper og Yousee.
Godt Nytår.
Flot arbejde.
Jeg hænger på.
😉
Omdømme 7
Badge +7
Munken skrev:

Dejligt! - Jeg har lige hentet den og det ser sgu godt ud... Men ... Når jeg går ind på en kanal (har fuldpakken), så siger den "du har ikke adgang til denne kanal", hvordan løser jeg det 🙂 ?

Hej Munken 

Prøv lige at luk og åbn app'en, ellers skal vi have undersøgt sagen nærmere i systemet og så må du gerne kontakte os via denne side, så vi kan gå ind at lave noget 1-1 support og f.eks. tjekke rettighederne:

/Kasper 

Omdømme 7
Badge +7
catten skrev:
Dejligt Kasper og Yousee.
Godt Nytår.
Flot arbejde.
Jeg hænger på.
;-)

Hej catten 

Tak og i lige måde :D

/Kasper 

Hej igen og tak for det hurtige svar.

Jeg har prøvet både at genstarte, åbne, lukke, rydde cache etc.

Jeg vil lige høre før jeg går gennem jeres 7 dages svartid på mit spørgsmål om i har fjernet muligheden for rootede telefoner ?

- og kræver det at jeg skal være logget på hjemmefra første gang? - jeg har ikke været hjemme nemlig, har bare logget på med vores login.

Hej

Jeg kan forstå at app'en nu virker på Oneplus One... betyder det at der så også er et fix lige om hjørnet for Nexus 4, som nævnt hér? :

http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Oneplus-One/m-p/803#M147

Hej
Lollypop vil inden længe kunne downloades til oneplusone.
Hvis vi indstallerer, vil det så få betydning for YouSee ålay der jo kører udmærket nu med kitkat?
Mvh.
Jeg har en standard CM12 Lollipop på min telefon.

Jeg får af vide at jeg ikke har adgang til indholdet, ligegyldigt hvad jeg prøver at se af live TV. Det virker fint på PC og iPad på samme YouSee bredbånd, så det kan ikke have noget med det af gøre. Så meget misvisende fejlbesked.

Kan jeg på en eller anden måde komme med en log, som i kan kigge på?

Hej!
Hvis det er en oneplusone mobil du har.
Forstår jeg ikke du kan have Lollipop.
Den er ikke frigivet til ikke rootede mobiler.
Mvh.
Hej

Nu behøver man jo ikke root, for at have CM12 på en OnePlus. Den kan fint installeres uden root.

Jeg har prøvet med og uden root adgang og får samme fejl. Laver i en blokering, hvis der er blevet prøvet med root tidligere? Så kunne det være problemet.

Og tak for svar :-)

Hej

Er det i denne tråd man kan blive beta-tester?

Vh Søren
Hej igen

Nu har jeg testet lidt med en CM12 uden root. Både ren CM12 nightly og med det CM12 baserede Euphoria OS (Det gamle Mahdi. Kan varmt anbefales, i øvrigt)

Her kommer en fejl 8000, men ikke noget om der ikke er adgang til indholdet, som der gør ved en rooted enhed. Nogen der ved hvad det betyder?

Mvh,

Malte

Hej. 

Nu er det snart 10 måneder siden at du sagde det virkede til android og jeg kan stadig ikke få det til at virke. Oneplus One Android 5.1.1 - den siger min enhed ikke er understøttet, hvordan kan det være ?

Vi ser ud til at have fundet årsagen til at det ikke fungerede på OnePlus One, og har derfor foretaget en rettelse på DR1, DR2, TV2 samt Zulu. Disse kanaler bør fungere nu på OPO.

Vh Morten

Så det skulle være rettet nu? For jeg kan ikke genkende det - testet med alle de kanaler du nævner.

mst skrev:
Vi ser ud til at have fundet årsagen til at det ikke fungerede på OnePlus One, og har derfor foretaget en rettelse på DR1, DR2, TV2 samt Zulu. Disse kanaler bør fungere nu på OPO.

Vh Morten

https://

Edit: Til dem som også får samme fejl som jeg fik, er det blevet løst ved at bruge en root fileexplorer til at gå ind i data/data - fjerne yousees app, samt afinstallere det efterfølgende på google play - derefter reboot og installere igen.

Som Beta-tester kan jeg bekræfte at DR1, DR2, TV2,  Zulu samt RamaSjang + Trailer & Info kanalerne virker.

Håber så at resterende kanaler hurtigt bliver rettet. Kører Android 5.1.1 Rootet

Som beta tester, kan jeg stadig ikke se noget som helst...

DR1: Der skete en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen.
TV2: Afspilning er ikke understøttet på denne enhed

Alt i alt endnu mere elendigt end web interface i en browser på PC

Øv,
Q
Malte er du rooted? Hvis du er, så gå ind i en file Explorer med root adgang, som fx root browser. Gå ind i data/data og fjern mappen "yiuo.mobile.tv" eller "yiuo.mobile.tv.beta" for beta versionen. Herefter sletter du appen (begge hvis du har begge) og genstarter. Når du har genstartet, installerer du appen igen og nu skulle nogle af kanalerne virke.
@Malte : Munken og Bernbutt har fået hul igennem på OPO, så prøv at følge Malte's vejledning. Vi er igang med at få fikset de resterende live tv kanaler.

Vh Morten

Så er der hul igennem. Jeg havde sådan set fulgt din vejledning, men efterfølgende installeret BETA versionen. Der er problemet der stadig. Play store versionen virker (på de nævnte kanaler) :-)

Lidt omvendt at BETA'en ikke virker, er det ikke?

-M

Tak for info Malte, jeg tager lige dialog med dig i privat da vi skal bruge lidt ekstra oplysninger. Til alle andres info, så har vi nu lavet ændringen på samtlige kanaler så OPO nu skulle virke på dem også.

Vh Morten

Besvar