Oneplus One

Jeg forsøger lige her i forum, for at se om jeg får et mere kvalificeret svar end jeg fik telefonisk: Er der en tidshorisont for, hvornår yousee play tv app` en vil virke til en Oneplus One?

Vi er efterhånden mange der ejer den telefon, og det er sgu lidt træls at der endnu ikke er sket noget. 

49 Kommentarer

Hej
Har lige læst på opo forum.
Ca. 2 uger skulle Yousee app være klar til cyanogenmod.
Dejligt
Jep. Så det godt forleden. Grunden til at jeg stillede spørgsmålet i dette forum, var i håb om at få et svar fra officiel side :-)
Hej

Hvis du er ny på forum, har du sikkert også læste Yousees Velkomst  og hvad der Dette forum går ud på. 

Husk, at YouSee ikke yder direkte support herinde

Dette er et kunde-til-kunde forum, og selvom vi hos YouSee er til stede herinde, yder vi ikke direkte support eller hjælp.

men prøv her, hvis du ikke er tilfreds med det gode svar catten skriver:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt/tv/abonnement/kundeservice_kontakt.aspx

:D

catten skrev:
Hej
Har lige læst på opo forum.
Ca. 2 uger skulle Yousee app være klar til cyanogenmod.
Dejligt

Tak Catten

Fordi du deler din viden med os andre. :p

Det er vældig prisværdigt det Catten skrev, men det havde jeg selv læst og kommenteret på allerede dagen før, så det var ikke nyt for mig. Dit forslag er allerede prøvet, men har heller ikke givet svar. Så jeg er stadig overladt til rygter. Men fortsæt du endelig dit arbejde som " Kloge Åge" , da du åbenbart heller ikke har noget, som er relevant for mit spørgsmål at bidrage med. **bleep** herfra :-)

hej igen Svelle

Nu kender jeg jo ikke det forum, som catten referer til, og da du ikke skriver noget om, at du læst OG kommenteret der, ved jeg det jo ikke. I retningslinjerne står der, at man får svar, som man stiller sit spørgsmål. Da du tilsyneladende er godt inde i hvordan et forum fungerer, burde du vide, at jeg og andre kunder, ikke er tankelæsere. Næste gang bør du jo nok skrive hvad du ved og hvad du allerede har prøvet, men det er selvfølgelig helt op til dig.  Jeg er videbegærlig, så det kunne da være interesant hvad du har skrevet i den omtalte kommentar. Har du et link, så jeg kan blive klogere på det du spørger om? :D 

Jamen så kan vi da godt lige tage den med "Kloge Åge" med det samme.
Jeg skriver ikke for at spille klog overhovedet, men udelukkende for at få dig og andre gjort opmærksom på at Yousee forum ikke er et sted, hvor man kan sætte yousee-ansatte til at bruge oseaner af arbejdstimer, for at skaffe oplysninger, og slet ikke for at det skal havne andre steder på nettet. Forum er et hjælpecenter for de kunder, der har hjælp behov, og ikke et videncenter for hvad fremtiden bringer og hvad der i hemmelighed arbejdes på, at nye tiltag. 

Ønsker du og andre at vide hvad der foregår i det skjulte, hvad Yousee har i støbeskeen eller ikke har i støbesken, må du og andre lede på nettet, efter de oplysninger, nøjagtig som alle os andre, der forsøger at finde oplysninger rundt omkring, for at hjælpe dem der har en naturlig videbegærlighed. Jeg vil gerne bruge tid på at finde svar på yousees-websider eller andre steder på nettet, og derfor må uu og flere gerne kalde mig "Kloge Åge" men det er ikke på den måde, man kan slippe af med mig på.

Så længe der er brugere fra det gamle yousee, der ikke gider åbne de PM'er jeg sender, og så længe der postes overskrifter der er ½ kilometer lange, og så længe nogen ikke gider afslutte deres tråde med en markeret løst tråd. Ja, så længe slipper du og andre ikke for "kloge Åge". - Nå ja forresten og så længe der er brugere der behandler forumteamet, som stikirend-drenge og piger, så slipper man heller ikke for mig.

Ingen behøver at være nærvøse for, at jeg er forumteamets forlængede arm. Det er jeg ikke. De af jer der har læst mine over 6000 indlæg i TDC forum, vil vide at Ulf og Co. også har fået med grovfilen, når der har været noget jeg er totalt uening i.

Jeg ved at forumteamet gør et hæderligt stykke arbejde for at få dette forum op og køre, så jeg foreslår at de lige får lidt arbejdsro til det, de er sat til at gøre. Nemlig at få forum til at fungere rent tekninsk, og så må du og jeg og alle andre gamle youseebrugere klappe hesten, stikke fingeren i jorden og glæde os over at vi endelig har fået et flot og overskueligt forum, og sammen gøre en insats for at flere skal få lyst til at søge hjælp her i forum, Uden at møde sure miner og nigativitet.

Mit håb for dette forum er at det bliver et videncenter, men blot med alle de gode input, som kunder kan komme med, og som ansatte forhåbentlig engang imellem også har tid at bidrage med.

Jeg vil ikke sige "beeb" til dig, for jeg ønsker at Yousee Forum er et sted hvor vi kunder kan mødes, snakke om tingene og debatere med hver vores meninger og holdninger. Alle bør være lige velkomne, uanset om det er "Kloge Åger", noviser og it-ekperter, der bliver iriteret når internettet går i strejke.

På gensyn i en anden tråd og god aften til alle!! :heart:

Ganske kort: Det "beep" der stod må være autokorrigeret, enten af min tablet eller af forum. Jeg havde skrevet "**bleep**"

Derudover vil jeg slutte med at sige at jeg stadig ikke forstår hvorfor du blander dig i tråden når du ingen viden har om telefonen overhovedet? For havde du det, ville du kende til det forum der blev omtalt. Kort sagt: Du bidrager ikke til viden om emnet, men agerer udelukkende selvbestaltet moderator.

Jeg hopper af tråden igen, da man skal vælge sine kampe med omhu. Så kan du lægge i det hvad du vil :-)

God aften til dig også ...

Jamen jeg er da ked af at du tager det på den måde. Og ja det ser ud til at jeg prøver at spille moderator, men det var absolut ikke min hensigt. :-(

Jeg startede med at fortælle dig at det var et kundeforum, for at du ikke skulle få forhåbninger der ikke kunne indfries, og hvis jeg skal være ærlig, så blev jeg da lidt ked af det for du kalder mig "kloge åge" uden at kende mig. Endnu mere ærgerligt er det at du ikke vil hjælpe mig til at få kendskab til det du spørger om. Så kunne det jo være at jeg kunne skrive en opdatering her i tråden, hvis jeg hører nyt omkring det, men det må du selvfølgelig helt selv bestemme.

Og angående dit bleep der var blevet til beeb, er min hukommelses skyld, og det beklager jeg.

Edith: Tak - :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Igår rullede vi en opdatering ud til vores Android app, så den nu understøtter Android 5.0 (Lollipop). 

Vi har ikke en opdatering der understøtter Cyonogen mod, men hvis man vil, skulle man kunne lægge Android 5.0 på sin Oneplus One. 

Vi kan desværre ikke sige noget konkret om, hvornår app'en understøtter Cyonogen mod.

OBS:

Opdateringen frigives ikke til følgende Android 5.0 enheder:

• Nexus 7 - 1. generation 2012
  • Nexus 4
 ---------------------------------------------------------------------------------------
Opdatering:

Jeg har fået at vide at opdateringen desværre ikke er rullet ud endnu, fordi vores udviklere fandt nogle uhensigtsmæssigheder i opdateringen. 

Vi giver en melding i tråden når opdateringen er klar. 

Jeg beklager forvirringen:D

/Kasper
 ---------------------------------------------------------------------------------------
Opdatering:

App'en skulle nu kunne hentes til Android 5.0 og virke. Med undtagelse af tidligere-nævnte enheder.

Vi er klar over at Oneplus One kører en anden version Android og dette gør det desværre noget mere besværligt, at få denne version af app'en til at køre herpå.

Som tidligere nævnt, kan vi desværre ikke  sige noget om, hvornår den vil blive kompatibel med Oneplus Cyonogen Android version.

/Kasper 

Det var godt nok en dårlig nyhed, men jeg havde desværre nok ikke forventet andet.
hmm svelle.

Mon der menes at når lollypop, er klar til opo.

så kan vi bruge play tv.

frisk.

mh. 

Hej catten

Nej - Det vil ikke løse noget, da det stadigvæk er cyanogenmod's version af Lollipop vi vil modtage :-(

Det han mener er formentlig, at hvis man kan lægge en almindelig Lollipop på vores OPO, vil den virke.

Men det vil jeg ikke mene vi kan, da jeg tror det vil kræve root. Og hvis man rooter er jeg 99 % sikker på at den app aldrig kommer til at virke.

Jeg har for øvrigt bedt om at blive slettet fra dette forum igen, da jeg synes de er lidt småhysteriske m.h.t. hvad man skrive herinde ( de hentyder til mit svar til majah )

Jeg mener svaret var kontant og ikke mere end det.

Jeg vil fortsat være at finde på OPO's, hvis der skulle dukke nyt op om emnet :-)

Ok svelle.
Træls du forsvinder her fra.
Godt vi har opo forum
Jeg har også en stærk fornemmelse af de ikke aner hvad en mobil opo er.
Mange tror den er rootet.
Jeg venter også med at roote.
Mh.
Lige præcis - De aner formentlig ikke hvad årsagen er. Jeg har haft debatteret det med Tom fra Oneplus Ones support. Han siger også at det er Yousee alene, der skal rette det. Jeg er sikker på, at såfremt Yousee rettede henvendelse til Oneplus vedr. problemet, ville de få de informationer de mangler for at få app'en til at virke.

Men jeg har den samme fornemmelse - nemlig at sagen bare bliver parkeret fordi man ikke aner hvordan man løser det, eller i det hele taget hvor man skal starte. Håber mine bange anelser bliver gjort til skamme - men tror det ikke.

God weekend :-)

Kasper skrev:

OBS:

Opdateringen frigives ikke til følgende Android 5.0 enheder:

• Nexus 7 - 1. generation 2012
  • Nexus 4

Hvorfor frigives opdateringen ikke til Neus 7 (2012) ? Hvornår bliver den frigitvet til Nexus 7 (2012) ?

Mvh. Bent

Vi arbejder på højtryk på at få support for OnePlus, og har p.t. en beta udgave som løser problemet med denne enhed. Vi forventer p.t. at release i midten af næste uge, hvis testen forløber efter planen. Denne release vil også løse problemet omkring Nexus 4 og 10.

I forhold til Nexus 7 -1. generation oplever vi p.t. sort skærm på afspilning af arkiv og live tv (samt buffering problemer), og har kontakt til vores playerleverandør for at finde en årsag til fejlen. Når jeg hører nyt fra leverandøren vil jeg opdatere tråd'en.

Mvh MST

TDC Android udvikler 

Hej MST,

Tak for svar! Godt at høre at I arbejder på det.

Mvh. Bent

Vores beta har desværre vist sig at have nogle mindre problemer, som skal rettes inden vi kan release - det har dog ikke noget med One Plus at gøre. Tråd opdateres når vi har ny plan for release.

Mvh Morten

Kan man ikke blive beta-tester til app yousee play

Hej

Jeg vil også betateste.

Gert.

mst skrev:
I forhold til Nexus 7 -1. generation oplever vi p.t. sort skærm på afspilning af arkiv og live tv (samt buffering problemer), og har kontakt til vores playerleverandør for at finde en årsag til fejlen. Når jeg hører nyt fra leverandøren vil jeg opdatere tråd'en.

Hej

Jeg er også virkelig interesseret i at få Nexus 7 - 1. generation med på vognen.

Go go team - jeg stoler på jeres dygtighed og snilde. :-)

Jeg vil også meget gerne beta teste. Jeg kan dog ikke helt gennemskue hvem jeg skal kontakte?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Jeg er i gang med at undersøge hvorvidt vi kan tilbyde jer en beta-test  og jeg vil vende tilbage i denne tråd når jeg ved mere.

Tak for jeres interesse! :D

/Kasper

Jeg er i den grad også klar på at blive betatester.

Med venlig hilsen.

Michael

mst skrev:
Vi arbejder på højtryk på at få support for OnePlus, og har p.t. en beta udgave som løser problemet med denne enhed. Vi forventer p.t. at release i midten af næste uge, hvis testen forløber efter planen. Denne release vil også løse problemet omkring Nexus 4 og 10.

Mvh MST

TDC Android udvikler 

Hej, har problemer med Yousee Play på min Android TV BOX MK808B plus, den viser sort skærm, men der er lyd på. Kan det være samme problem?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)