Offline indhold TV & Film app | YouSee Community
Spørgsmål

Offline indhold TV & Film app

Bliver lovet at der er udvalgte børnefilm og serie til rådighed offline. Har nu været igennem samtlige børnefilm tilgængelig via app'en, men INGEN af disse er tilgængelige offline. Ringer til supporten, som fortæller at der bør være 5 børnefilm tilrådighed til offline brug.
Det er ikke et teknisk problem, da jeg fint har adgang til de 6 (voksen)serier der er tilrådighed.

Yousee har tilbudt denne service og reklamerer med den, velvidende at det er en akktraktiv parameter som folk vælger tv pakke udfra. Især børnefamilier på ferie kan have glæde af denne funktionalitet.

Yousee bør fjerne denne service fra deres tilbud, få gjort en række børnefilm tilgængelige i en rasende fart eller som minimum stille en opdateret liste tilrådighed over hvad som er tilgængeligt offline så yousees kunder kan vælge på et oplyst grundlag. Andet er uacceptabelt.

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej sabinestenak

Tak for din feedback.

Jeg kan se at du mangler svar her.

Altså der skulle være titler til download, men jeg tager dit input med videre i forhold til at synliggøre mere.
Tættere på falsk reklame kommer man næppe.
Det er ikke i orden You See.
Det er da for ringe.! Jeghar nøjagtig siddet & gjort det samme.ledt & ledt efter noget min datter kunne se offline når vi skal køre langt! Og intet er der. Og vi betaler & betaler til jer hver måned.billigt er det ikke.jeg bliver faktisk sur! Da det bluver lovet af jer at der er film til offline behov ja hurra! Not!
Omdømme 7
Badge +7
Der kan jo laves et Hotspot fra Telefonen eller bruge Tablet direkte hvis den har 4G.
Noget nyt i søge mulighed for offline indhold yousee ????
mvh

Kent
Det er da utroligt, at der tilsyneladende fortsat ikke er mulighed for at se film og serier offline. Denne tråd blev oprettet for mere end 10 måneder siden, og YouSee har således haft rigelig tid til at lave et menupunkt i 'Tv og film' appen, så det vil være let og overskueligt at finde, hvad der kan ses offline.
Men forklaringen er måske, at INTET kan ses offline???
Enig. Vi kan finde EN tegnefilm til børnene - Rangoo, intet andet kan vi finde (efterrn lang søgning - lav nu det menupunkt!). Ikke i orden. I
Jeg sidder netop og vil hente noget til børnene som de kan se offline når vi rejser på ferie om et par dage. Der er INTET! Jeg er vred over YouSees snyd og bedrag - igen! Lad være med at reklamere med en service som ikke findes!
Omdømme 7
Badge +7
At der intet er, det er en urigtig påstand, hvordan kan en anden bruger så finde en masse.?
https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/film-som-kan-hentes-og-vises-offline-hvordan-goer-jeg-102479#post131432
Til Radiomanden.
Linket refererer til en anden tråd, og her er der INGEN vejledning i, hvordan det er lykkedes at finde film eller serier, som kan ses offline.
Jeg har nu endnu engang finkæmmet Cmore udbuddet, som følger med mit abonnement - og må med skam melde, at der ikke er mulighed for at se noget offline.
Så ja - det er falsk reklame fra YouSee.
Som minimum bør der laves et menupunkt, så man specifikt kan søge efter offlineindhold.
Omdømme 7
Badge +7
Det er heller ikke alle tjenester der er mulighed for Download i, men at der slet ikke er noget er ukorrekt, hvilket er bevist i nævnte link.
Hvis der haves adgang til Netflix, så er der i alle kategorier.
Er Netflix en del af dit YouSee abonnement?
Jeg har købt det særskilt - og ja, her der ingen problemer med at se offline.
Jeg bruger udelukkende YouSee som udbyder af data til mit WiFi - og har altså ikke en TV-pakke gennem YouSee. Men med abonnementet fulgte gratis brug af Cmore, hvor der mulighed for at se film og serier - og her virker offline ikke.
Omdømme 7
Badge +7
Når der ikke haves en TV pakke, så er der heller ikke adgang til det om kan fås med et TV abonement, hvor der er mulighed for Download af indhold i tjenesterne.
Der nævnte link med indhold til Download følger med TV abonementer, jo mere der haves følger der flere muligheder med.
HBO, C More, Paramount+, Dansk Filmskat, Disney Extra, med mere.

Besvar