Nyt, Nordisk Film+ og Fox+ i bland selv | YouSee Community

Nyt, Nordisk Film+ og Fox+ i bland selv

Omdømme 7
Badge +3
Nyt fra i dag kan man vælge mere i Bland selv...

20 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Den Fox kanal er vist ikke oppe at køre endnu, for det er nok den underholdnings kanal som YouSee laver i samarbejde med Fox, den skrev de tidligere om at den først starter op i Januar 2019.
En kanal der forlød sig til at samtlige kunder ville få adgang til, så ikke kun som en bland selv kanal, men også en der vist skulle dukke op ukodet hos alle antenneforeningerne der ude, som stadig har kanalerne efter den gamle fuld pakke ordning.

Over længere tid har vi hos vores antenneforening også haft en ukodet kanal listet op der pt. ikke sendes noget på, hvor denne TV kanals ID bare er: Ny kanal
Den pågældende kanal befinder sig på kanal 46 med frekvensen 570 Mhz
Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke en TV kanal, det er en Streaming tjeneste, XEE kanalen kommer i det nye år, når de tidligere oplyste kanaler udgår.
Omdømme 7
Badge +3
Ja de er begge i Streamings , jeg tjekkede lige i Bland selv at man til 4 points kan vælge den Fox+, hvad de så end sender...
Mht. nye flow-kanaler.. Der er kommet indhold på kanalerne Dansk Filmskat og Min Bio TV. Det er dog krypteret, så jeg kan ikke se med.
Omdømme 7
Badge +7
Det er en af de fjollede "Genveje" til Streaming tjenesten.

Nej, jeg taler om dvb-c-kanalerne. Der har længe været reserveret plads til dem i nettet, og nu er der kommet indhold i et par stykker af dem. Dansk Filmskat har en bitrate på ~7 Mbit/s.

HBO Nordic TV ligger der også, men der er ikke noget indhold endnu. Bitraten er ~1 Mbit/s, som nok er skiltet (i krypteret form) "Vi modtager ikke signal fra programudbyderen".
Omdømme 7
Badge +7
Den eneste "kanal" jeg har på Dansk Filmskat er den der er billede af, har Dansk Filmskat i bland selv.
Du kører også gennem deres boks... Den viser først tingene, når Yousee har konfigureret den til det. På nuværende tidspunkt skal man så åbenbart have et kort, hvis man vil se med (hvis den er åbnet på kortet).
Omdømme 7
Badge +3
Forøvrigt mystisk de nu starter den Fox+, da det indhold nok også vil blive sendt på Xee kanalen fra Nytår...
Omdømme 7
Badge +7
Fox + er en Film Streaming tjeneste, indhold meget identisk med Viaplay.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2028940833854465&id=111063605642207
Omdømme 7
Badge +3
Jeg tror desværre den Fox+ vil vise serier...

Men en på deres Facebook side siger Nordisk Film+ ikke virker, har nogen her prøvet at se den?

Men indhold nok noget lig med Dansk Film Skat...
Omdømme 7
Badge +7
Her er hvad der skrives om tjenesterne. https://digitalt.tv/nordisk-film-lanceret-hos-yousee/
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har prøvet at tilvælge Fox+ , men kun 1 serie man kan se... ikke værd at vælge endnu!
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har prøvet at tilvælge Fox+ , men kun 1 serie man kan se... ikke værd at vælge endnu!´

Man giver vel ikke 4 point for en streaming tjeneste, der kun har een serie ?

Måske denne serie også ligger i Viaplay ?
Omdømme 7
Badge +7
Der er da meget mere i følge hvad der står her. https://forum.yousee.dk/nyheder-18/nordisk-film-og-fox-er-nu-del-af-bland-selv-universet-103376
Omdømme 7
Badge +3
Det er nok mig der gør det forkert, men jeg får ikke andre valg end at se den ene serie de foreslår...
Omdømme 7
Badge +3
Kan se at på PC kan man se en masse, som en siger her også, så måske skal man på TVet bruge Yousee TV appen... men hvad skal vi med en 4000 boks hvis det ikke virker på den? edited: Men virker ved at se i Kanaler. 🙂
Omdømme 7
Badge +6
Du kører også gennem deres boks... Den viser først tingene, når Yousee har konfigureret den til det. På nuværende tidspunkt skal man så åbenbart have et kort, hvis man vil se med (hvis den er åbnet på kortet).

Hvis det er Dansk Filmskat TV, så er den ikke åben på kort, sådan et har jeg som jeg bruger til mit abo på Viasat Film pakken.
Jeg får at vide at jeg ikke har rettigheder til at se kanalen.
Men den opfører sig rigtig nok som en alm. TV kanal at man kan tegne abo på, for der er også en fyldest gørende ganske alm. EPG til den.

For mig virker det som om at det er en ny TV kanal at de åbenbart er ved at teste.
Omdømme 7
Badge +6
Lige en opdatering om det her emne med kanalen Dansk Filmskat TV, for der er sket noget meget interessant.
Her Torsdag foretog jeg en kanal opdatering på mit Panasonic TV og her dukkede kanalen rent faktisk op som en TV kanal med tilhørende officiel YouSee program plads og det gjorde 2 andre interessant også:

601 HBO Nordic TV
602 Min Bio TV
603 Dansk Filmskat TV

Så hvad er det lige at YouSee har gang i her, kommer der et par andre TV kanaler i 2019 som folk kan abonnere særskilt på, som bare ikke er gjort officielt endnu?
For underligt er det jo det her at de nu dukker op med tildelte programpladser, hvor at kanalen Dansk Filmskat TV også har EPG med programsatte film der tilsyneladende test vises på kanalen.

Her i test fasen kunne det jo være en interessant idé at vi kunder med hen holdvis kort og boks kunne få lov til at kigge med på eks. Dansk Filmskat TV, for hvem bedre er egnet som test publikum end kabel TV kunderne der er jævnt fordelt i hele landet?
Jeg forestiller mig, at man får denne flow-kanal med, når man abonnerer på streaming-kanalen.

Besvar