Nyeste CD udgivelser | YouSee Community
Spørgsmål

Nyeste CD udgivelser

Omdømme 1
Badge +1
Jeg synes ikke at jeg kan finde et punkt inde på Yousee Musik hvor jeg kan se de nyeste CD'er der er tilføjet Yousee Musik.

Jeg holder meget at at høre til den nyeste danske musik.

Jeg er med på, at jeg kan se aktuelle albums, men det er ikke de sidste nyeste der er kommet på Yousee Musik.

Nogen der ved hvor jeg skal klikke?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej 2mas

Der skulle meget gerne være et punkt, der hedder "Aktuelle", og her kan du finde de nyeste albums fra både danske og udenlandske kunstnere. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 1
Badge +1
Hej Stefan
Nej, "Aktuelle" viser ikke alle de nyeste der er lagt på, men kun et få tal. Desværre. Kunne også forestille mig at Yousee Musik får hundredevis af nye albums hverdag og det kunne være rart om de blev listet et sted så man kunne følge med.

/Thomas
Omdømme 7
Badge +6
Hundrede vis af nye albums får de bestemt ikke, for det ville være en meget dyr affære ang. ophavsret, der i sig selv allerede er en ret rodet affære.
Der skal man over på tjenester som eks. iTunes eller Amazon hvor man direkte køber hvert enkelt album som digital download.

Streaming tjenesterne, altså de legale, de får typisk musikken som den absolut sidste del i ledet og de vælger typisk kun musik fra de absolut mest top sælgende populære kunstnere, så et par enkelte albums med jævne mellemrum.

Besvar