Ny tv boks


  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hej.

Jeg oplever at min nye boks meget ofte skriver at den ikke er på nettet, så går der lidt tid og så skriver den, at nu er den på nettet igen.......andre gange kommer den ikke på nette igen og jeg må genstarte både modem og boks......

Jeg har ringet til Yousee flere gange, de har prøvet at skifte kanaler på mit indernet-modem, men lige lidt hjælper det???......

Er der flere der har oplevet det samme? og evt har en løsning??......

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det sker at den gør det, så skal man bare ind i menuen og vælge genstart, så er det normalt igen.

Jeg prøvet at genstarte boksen flere gange, både via menuen og på knappen bag på boksen. Men det hjælper ikke....???
Det skal siges, at der i de første mange uger ingen problemer var overhovedet ......jeg tror selv at det kan have noget med en opdatering at gøre..Men så ville i andre vel også have oplevet det???
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Har ikke haft større problener, andet end en genstart har løst det.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)