Spørgsmål

Nu App til Samsung Tizen

Omdømme 7
Badge +6
http://digitalt.tv/yousees-tv-film-app-klar-paa-samsung-tv-tizen-smart-tv/
Fra i dag

22 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Ja, jeg fik en mail om det. Har installeret appen og nu kan jeg se den seneste Beck film med undertekster.😄
Omdømme 7
Badge +6
Det skal da lige tilføjes, at som til Android TV OS, så kræver det at der haves en Humax boks for at kunne bruge App'en.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Det skal da lige tilføjes, at som til Android TV OS, så kræver det at der haves en Humax boks for at kunne bruge App'en.

Klart nok, men det er jo heller ikke dem, der er nævnt.
Omdømme 7
Badge +6
Det er nævnt på Recorder.dk omtalen.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Det er nævnt på Recorder.dk omtalen.

Det du henviser til er jo ikke recordere.dk.
Nok om det.
Omdømme 5
Badge +2
Hej, jeg har også lige hentet appen, men det virker ikke at se feks Eurosport eller DR1 programmer fra/gemt i arkivet, virker det for dig joern eller andre? Live TV virker.
Omdømme 5
Badge +2
Btw, Jeg prøvede at tænde for Humax 2000 boksen, men den behøver vel ikke at være tændt?
Omdømme 7
Badge +6
Det kører på samme måde som App'en på Telefon/Tablet.
Omdømme 5
Badge +2
Jeg prøvede at vente i næsten 5 minutter på den loader/buffer, men der vises ikke noget fra arkivet, på nogen kanaler...
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har nogen problemer med Eurosport 1 og 2 i arkiv direkte på TV.
Har set den sidste Beck film, men havde dog 3 stop i de ca. 1,5 time. Mit TV stod til WiFi og 5GHz. Er nu sat til 2.4, så nu får jeg se, om det var problemet.
Omdømme 5
Badge +2
Jeg har prøvet med de fleste kanaler, måtte først tænde for Humax Boksen for at se C More Golf, da den med appen ikke vises klart selv efter flere minutter, men de andre kanaler er fin kvalitet, feks. kan jeg se tyske arte i HD, der vises et HD logo hvad der ikke gør med Boksen. Også smart man nu kan se NRK 3 på TV'et.
Omdømme 7
Badge +7
joern skrev:

Jeg har nogen problemer med Eurosport 1 og 2 i arkiv direkte på TV.
Har set den sidste Beck film, men havde dog 3 stop i de ca. 1,5 time. Mit TV stod til WiFi og 5GHz. Er nu sat til 2.4, så nu får jeg se, om det var problemet.

Der skulle have stået: Ingen problemer med arkiv på Eurosport 1 og 2.
samsung ue48ju6415 model 2015. kan ikke finde app har søgt igår og idag.

hjælp? :8
Omdømme 5
Badge +2
Det virker nu at jeg kan se det fra arkivet på de kanaler jeg har prøvet. :)

dozer81, Hvis du prøver at søge efter 'Yousee TV & Film' app og ikke finder den, er dit TV nok for gammel til at kunne bruge den app...
model 2015 for gammel ? hm. hvad kunne man elles forvente fra nosee! Tak for svar!
Omdømme 5
Badge +2
"Fra den 15. februar kan alle YouSees kunder med tv-boks streame deres YouSee-indhold på alle nyere Samsung tv med Tizen-styresystem"

Jeg er ikke inde i det tekniske, men TV'et skal have dette Tizen-styresystem, som de skriver kom i nyere TV fra 2016 og frem...
Omdømme 7
Badge +6
Der skrives at det er alle TV med Tizen fra 2016 og frem da Tizen OS kom på i 2016.
Jeg er lige i samsung service hemligt menu, tv er fra 6/3/2016. Og har fundet kvittering har købt den i september 2016. . Men ingen app. Jeg har netflix, viaplay,spotify,tv2,hbo,c more .. kan ikke finder yousee
Omdømme 7
Badge +6
Med den produktions dato er det en 2015 model, det har vel heller ikke Tizen OS.?
Det er tizen..

http://www.samsung.com/dk/tvs/uhd-ju6415/UE48JU6415UXXE/
Omdømme 7
Badge +6
Du kan prøve om der er mulighed for en nyere FW, eller prøv at kontake Samsung Support.
Omdømme 5
Badge +2
Har andre haft problemer med den app? , lige pludseligt kunne jeg ikke se Live kanaler, der kom en fejl melding der oversat var "Du kan ikke Live streame denne kanal" selv Yousee kanalen på plads 1 virkede ikke.

Men jeg slettede appen og fik downloadet den igen og så virker Live TV igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)