nexus 9 og youseeplay app til tv

Hejsa.

Nogen der har hørt om yousee nogensiden kommer til at virke på en nexus 9, syntes det er lettere rystende at det stadig ikke virker på hvad må siges at være den mest rene android der er.

/Jesper

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

xavier skrev:
Hejsa.

Nogen der har hørt om yousee nogensiden kommer til at virke på en nexus 9, syntes det er lettere rystende at det stadig ikke virker på hvad må siges at være den mest rene android der er.

/Jesper

Hej Jesper - Jjeg kender ikke svaret. Send en mail til [url=" target=]webtvsupport@yousee.dk<webtvsupport@yousee.dk>;[/url]

Hej

Jeg undrer mig over det samme. Jeg smider dem også en mail.
virker faktisk som om at det er kommet til at virke på android 6.0, efter min nexus blev opdateret har det virket de minutter jeg har testet i alle tilfælde.

godt stock android virker selvom yousee ikke kan finde ud af det. Men kan jo være de releaser en ny app så de kan ødelægge det igen.

Ok, tak for svaret. Jeg venter lige på at min Nexus 9 bliver ladet nok op til at jeg kan opdatere. Det foreløbige svar fra Yousee er at hvis jeg kan se appen i Google Play så virker det. Det er bare lidt nemt forklaret, for jeg har jo kunnet se den lige så længe jeg har haft min 9er og det har aldrig virket. Jeg opdaterer og tester senere.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Xavier, hvis det er din Nexus der har fået en versionsopdatering af Android, har du vel ikke noget at klandre YouSee for?

Vilhelm, det er jo netop fordi Yousee igennem lang tid har formået at udgive en app der ikke virker til Android 5. Man kan vel netop ikke klandre Google for at Yousee ikke kan finde ud af at udvikle apps til Googles styresystem?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

jsiv skrev:
Vilhelm, det er jo netop fordi Yousee igennem lang tid har formået at udgive en app der ikke virker til Android 5. Man kan vel netop ikke klandre Google for at Yousee ikke kan finde ud af at udvikle apps til Googles styresystem?

Det er ikke rigtigt. Android 5 kan sagtens bruge appen fra YouSee. Det går fint på min mobil.

Hej Jørn. Nu taler vi om Nexus 9, som er en tablet og ikke din telefon.

Når det så er sagt, så skulle jeg måske have formuleret mig endnu mere præcist: Da Android 5 kom ud, virkede Yousee TV & Film appen ikke på min Nexus 5 i over en måned. Til sidst fik de det rettet, således at appen nu virker "fint" - altså med alle de småfejl og uforklarlige crashes/sider/knapper der mangler/osv. der nu er.

Hej Xavier

Så er Android 6 installeret. Jeg tester Yousee TV & Film netop nu og du har umiddelbart ret i at det lader til at virke!

Min enhed genstarter i hvert fald ikke efter 5-20 sekunder som den altid har gjort.

Jeg har dog tabt streamen på TV2 News et par gange, men lige nu spiller det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)